Tone
Dato for oppholdet: april 2019
Anna O, ManagerCochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. apr. 2019
Hei Tone,
Takk for hyggelige ord. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna
kr 2 281
  • Official Site
    kr 1 956
0.9 km fra Cochs Pensjonat
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 016
1.7 km fra Cochs Pensjonat
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Vi valgte pensjonatet på grunnlag av Trip advisor og det innfridde. Rolig, rent, sentralt, hyggelig betjening, stort rom og gode senger. Stor sjanse for at vi kommer tilbake hit. Pulserende nabolag var slet ikke i veien for lang og god nattesøvn.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, TravellingLines
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere var fonøyd med oppholdet og vi setter stor pris på at dere tok dere tid til å gi oss en anmeldelse. Vi er glad for at dere valgte å bo hos oss og ønsker dere velkommen igjen! Med vellig hilsen Anna.

Anmeldt 17. juni 2018

Har overnattet mangfoldige ganger på Cochs. Både med venner, familie og alene. Sentralt plassert. De skryter ikke på seg mer enn de tilbyr. Hva tilbyr Cochs? Rimelig overnatting, god service, hyggelige ansatte og rene rom. Så enkelt kan det oppsummeres....

Romtips: Velg, om mulig, et rom vendt mot bakgården. En del støy mot Hegdehaugsveien må påregenes. Velg i så fall et rom høyere om i etasjene.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, khsyv
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre at du liker deg hos oss og vi setter stor pris på din fine oppsummering av hva vi kan tilby. Velkommen igjen! Mvh Anna

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Ja,- da var man her igjen! Rent,pent, hyggelig og sentralt hva mer skal man forlange. Egentlig et sted jeg ønsker å ha for meg selv men som fortjener fullt hus. Denne gangen booket jeg via deres hjemmeside når andre apper sier det er ikke er plass. Får ikke full pott denne gangen då kjøleskapet bråket litt for mye. Da har man ikke mye å klage på! Se og bli sett er det viktigste for en gjest, glem aldri det. Det er derfor man vender tilbake for ente gang.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 740larserikb

Takk for at du bestilte overnatting hos oss og tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 30. mars 2018

På Cochs pensjonat får ikke mat eller drikke, men du får I allefall gode senger og sove I. Rommene TV, kjøleskap, et par plater om en vil lage mat. Billig overnatting? Frokost fåes kjøpt på nabokaffeene, på skrå over gata er Lorry bar og restaurant. Den er jo kjent av mange.

Romtips: Bestill gjerne på forhånd. Billigere overnatting I Oslo finnes neppe.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Reidar B
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

hei reidar, Takk for at du bestilte overnatting hos oss, og tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du var fornøyd med sengene og beliggenhet vår. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Billig, koselig og sentralt.
Lite fint rom med dusj og wc der alt er rent og pent. Hva mer trenger man før og etter et julebord? Alltid et smil i resepsjonen og denne gangen også barn som lekte i gangen. Regne idyllen. Er du sulten og ønsker frokost går man to skritt ut av hoveddøra og får 20% rabatt før 1100 am.
Neste gang Oslo opphold, samme pensjonat.

Dato for oppholdet: november 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, 740larserikb
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2017

Hei, Takk for at du bestilte overnatting hos oss, og tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Det gleder oss å høre at du var fornøyd med rommet, rengjøring, kundeservice og beliggenhet. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna