FindHotel
eDreamsUSD 85
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Å komme til Cochs er som å komme hjem. De er så søte og imøtekommende der. Så snille. Her kan man få alt man ønsker av rom. Store og små. Kaffeautomat på gangen + litt snacks.

Beliggenhet er perfekt. Elsker nabolaget her. Kan være siden jeg har bodd der i nesten 30 år. Nært byen, nært Bogstaveien og Majorstua. Og Slottsparken rett over veien.

Rene og pene rom.

Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Tone_Frank
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hei Tone,
Takk for hyggelige ord. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Vi valgte pensjonatet på grunnlag av Trip advisor og det innfridde. Rolig, rent, sentralt, hyggelig betjening, stort rom og gode senger. Stor sjanse for at vi kommer tilbake hit. Pulserende nabolag var slet ikke i veien for lang og god nattesøvn.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, TravellingLines
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere var fonøyd med oppholdet og vi setter stor pris på at dere tok dere tid til å gi oss en anmeldelse. Vi er glad for at dere valgte å bo hos oss og ønsker dere velkommen igjen! Med vellig hilsen Anna.

Anmeldt 17. juni 2018

Har overnattet mangfoldige ganger på Cochs. Både med venner, familie og alene. Sentralt plassert. De skryter ikke på seg mer enn de tilbyr. Hva tilbyr Cochs? Rimelig overnatting, god service, hyggelige ansatte og rene rom. Så enkelt kan det oppsummeres....

Romtips: Velg, om mulig, et rom vendt mot bakgården. En del støy mot Hegdehaugsveien må påregenes. Velg i så fall et rom høyere om i etasjene.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, khsyv
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er fint å høre at du liker deg hos oss og vi setter stor pris på din fine oppsummering av hva vi kan tilby. Velkommen igjen! Mvh Anna

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Ja,- da var man her igjen! Rent,pent, hyggelig og sentralt hva mer skal man forlange. Egentlig et sted jeg ønsker å ha for meg selv men som fortjener fullt hus. Denne gangen booket jeg via deres hjemmeside når andre apper sier det er ikke er plass. Får ikke full pott denne gangen då kjøleskapet bråket litt for mye. Da har man ikke mye å klage på! Se og bli sett er det viktigste for en gjest, glem aldri det. Det er derfor man vender tilbake for ente gang.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 740larserikb

Takk for at du bestilte overnatting hos oss og tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 30. mars 2018

På Cochs pensjonat får ikke mat eller drikke, men du får I allefall gode senger og sove I. Rommene TV, kjøleskap, et par plater om en vil lage mat. Billig overnatting? Frokost fåes kjøpt på nabokaffeene, på skrå over gata er Lorry bar og restaurant. Den er jo kjent av mange.

Romtips: Bestill gjerne på forhånd. Billigere overnatting I Oslo finnes neppe.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Reidar B
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

hei reidar, Takk for at du bestilte overnatting hos oss, og tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du var fornøyd med sengene og beliggenhet vår. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna