kr 1 050
Priceline
kr 1 022
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Enkelt å komme seg til. Flere cafeer m.m i nærområdet.

Ryddig, ren og resepsjon som bar preg av proffe drivere. Et mer Hotell preg enn Pensjonat preg.

Hyggelige ansatte som var veldig service instillte og jeg fikk enestående kundebehandling. En liten automat var der også med sjokolade osv.

Rommet var rent og ryddig. Skap til klær, en liten stekovn og kjøleskap. Skiltet med "ingen steking" ved stekeplaten klarte jeg ikke å forstå.

Desverre ingen telefon å kontakte feks resepsjon på, men vi fikk jo føtter for en grunn. Og , det var heis.....

En TV med to stoler og et bord forran ga det et hjemmekoselig preg hvis man bor der over tid.
Gode madrasser og rent sengetøy.

Moderne bad med dusj og toalett. Rene håndklær.

Tydelig sentral beliggenhet da det var mye folk i gatene lamgt utover natta, men det er prisen man betaler for å være så kort avstand fra steder ting skjer.

Ingen frokost tilbys men man kan få låne fat og kopper m.m og lage selv eller benytte gunstige avtaler med cafeen på gate nivå.

Veldig gunstig pris også.

Kommer tilbake og tar med kona. Kanskje alle 5 kidsa også hvis de har rom for oss.

Anbefales absolutt!

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Leiesoldat
Anna Olivares, General Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Hei,
Takk for flott tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet og vi ønsker deg velkommen tilbake. Mvh Anna

Anmeldt 7. november 2019

Grei pris, meget sentralt. Hyggelige ansatte, rent og fint. Enkle fine rom, fra balkongen vår så vi rett inn på naborommet..), de hadde ikke adgang til balkongen. Kort vei til cafeer og butikker og gode spisesteder. Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Hallgeir B
Anna O, Owner på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig at du valgte å bo hos oss under ditt opphold i Oslo. Det gleder oss å høre at du var fornøyd med besøket og at både rom, beliggenhet, pris, renhold og service stod til forventningene. Takk for besøket og velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Hadde et 3-mannsrom til 2 personer. Dermed hadde vi kjempestor plass, med sofa.
Veldig gode senger. Noe støy fra trafikken utenfra når vinduene var åpne, men det må man jo beregne når beliggenheten er der den er.
Beliggenheten er veldig bra, like i nærheten av slottet og slottsparken.
Helt greit bad, med godt trykk i dusjen.
Et lite minus at det ikke er frokost på hotellet men rabatter på kafeen like i nærheten.
Og prisen for overnatting på hotellet er helt super!

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, 341marianneb
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding og for at dere valgte å bo på Cochs. Det er flott å høre at dere likte dere hos oss og vi ønsker dere velkommen igjen ved en annen anledning. Mvh Anna

Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Å komme til Cochs er som å komme hjem. De er så søte og imøtekommende der. Så snille. Her kan man få alt man ønsker av rom. Store og små. Kaffeautomat på gangen + litt snacks.

Beliggenhet er perfekt. Elsker nabolaget her. Kan være siden jeg har bodd der i nesten 30 år. Nært byen, nært Bogstaveien og Majorstua. Og Slottsparken rett over veien.

Rene og pene rom.

Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Tuttamor
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hei Tone,
Takk for hyggelige ord. Vi jobber hardt for at kundene våre skal bli fornøyd og setter stor pris på din gode tilbakemelding. Velkommen igjen! Med vennlig hilsen Anna

Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Vi valgte pensjonatet på grunnlag av Trip advisor og det innfridde. Rolig, rent, sentralt, hyggelig betjening, stort rom og gode senger. Stor sjanse for at vi kommer tilbake hit. Pulserende nabolag var slet ikke i veien for lang og god nattesøvn.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, TravellingLines
Anna O, Manager på Cochs Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere var fonøyd med oppholdet og vi setter stor pris på at dere tok dere tid til å gi oss en anmeldelse. Vi er glad for at dere valgte å bo hos oss og ønsker dere velkommen igjen! Med vellig hilsen Anna.