6 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 153
HurbUSD 159
Anmeldt 2. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Rommet var strøkent. Det var stort og fint med moderne preg. Senga var stor og god. Aircondition bråkte litt. Utsikten var helt fantastisk.
Badet var greit, men ikke supermoderne som resten. Proppen i vasken lukket seg hele tiden, så hver gang jeg vasket hendene måtte jeg løfte opp proppen etterpå, litt upraktisk, men ikke av stor betydning. Frokosten var av de bedre. Greit utvalg, men herlig kvalitet på det som var, og de hadde egen avdeling for allergikere. Kommer gjerne tilbake :)

Romtips: Bedre utsikt jo høyere opp
Takk, TrailBlazer822027
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kära TrailBlazer822027,

Tusen tack för din trevliga feedback! Det är ett nöje att läsa att du hade en fin vistelse på Oslo Plaza, samt att du uppskattade rummet, sängen och vår frukostbuffè. Din återkoppling är värdefull för oss och jag ska följa upp dina kommentarer, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

God beliggenhet med gangbro fra Oslo S.
Flotte og store rom med fin utsikt.
Hektisk da vi sjekket inn og ut, men profesjonelt personale som likevel så oss som enkeltmennesker og ga oss en god opplevelse.
Har bodd her flere ganger og nyter det.
Anbefales.

Takk, Bannfrid
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Bannfrid,

Tusen takk for deres flotte tilbakemelding etter deres opphold.

Det er hyggelig å lese at vi klarte å se dere både ved innsjekk og utsjekk selv om det var hektisk. Da har vi lyktes.

Vi ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 26. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018