Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 150
Anmeldt 5. november 2018

Avslappende og deilig hotel! Freshe og rene rom. Vårt rom lå i 26 etg, var nok nylig pusset opp. Delikat og utradisjonelle valg av tapet, stol og teppe. Lekkert bad. Badekaret/dusjen kan kanskje være litt vanskeli å komme oppi om du er litt bevegelseshemmet, fordi det er litt høyt opp. Utsikten var helt utrolig. Ventilasjon fungerte fint, pluss at man fikk åpnet vinduet litt. Sengetøyet var nydelig og rent. Roomcleaningbetjent vi traff i gangen var serviceminded og søt! Resepsjonen likeså. Frokost med mye utvalg, er selv veganer og det var et godt utvalg. Fint om dere også kunne ha litt smøreost/ost for veganere (Oatly har mange alternativer) Hotellet er rett ved tog/T-bane og bussterminal. Nydelig gangsti oppover Akerselva for tur/trening. Lekkert treningsrom og basseng på hotellet. Den Irske puben på hotellet var koselig, intim og med ra mat (samme mat som på roomservicemenyen) Midt i byen selvfølgelig med få minutters gange til Operaen. Kommer definitivt tilbake! Takk for oss!

Romtips: Flott med utsikt i høye etasjer men da må du ikke ha høydeskrekk. Utsikten er like fin på begge sider av hotellet.
Takk, Columbusandme
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kära Columbusandme,

Tack så mycket för att ni valde att bo hos oss och tack för att ni tog er tiden att skriva detta fina omdöme!
Det är en glädje att läsa att ni uppskattade rummet, frukosten och det vi har att erbjuda av faciliteter. Samt att vår personal lämnade ett gott intryck hos er. Er återkoppling är värdefull för oss och jag ska följa upp era förslag vidare, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 2. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

Rommet var strøkent. Det var stort og fint med moderne preg. Senga var stor og god. Aircondition bråkte litt. Utsikten var helt fantastisk.
Badet var greit, men ikke supermoderne som resten. Proppen i vasken lukket seg hele tiden, så hver gang jeg vasket hendene måtte jeg løfte opp proppen etterpå, litt upraktisk, men ikke av stor betydning. Frokosten var av de bedre. Greit utvalg, men herlig kvalitet på det som var, og de hadde egen avdeling for allergikere. Kommer gjerne tilbake :)

Romtips: Bedre utsikt jo høyere opp
Takk, TrailBlazer822027
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kära TrailBlazer822027,

Tusen tack för din trevliga feedback! Det är ett nöje att läsa att du hade en fin vistelse på Oslo Plaza, samt att du uppskattade rummet, sängen och vår frukostbuffè. Din återkoppling är värdefull för oss och jag ska följa upp dina kommentarer, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

God beliggenhet med gangbro fra Oslo S.
Flotte og store rom med fin utsikt.
Hektisk da vi sjekket inn og ut, men profesjonelt personale som likevel så oss som enkeltmennesker og ga oss en god opplevelse.
Har bodd her flere ganger og nyter det.
Anbefales.

Takk, Bannfrid
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Bannfrid,

Tusen takk for deres flotte tilbakemelding etter deres opphold.

Det er hyggelig å lese at vi klarte å se dere både ved innsjekk og utsjekk selv om det var hektisk. Da har vi lyktes.

Vi ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Silje Garmanslund