4 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 156
Trip.comUSD 158
HurbUSD 180
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

En god opplevelse på et sentralt hotel i Oslo . En effektiv og blid gjeng i resepsjonen, gjorde mottakelsen veldig bra. Fikk et flott rom i 17 etasje, god seng , og rent overalt. Flott Sky bar, med hyggelig bartender. Kommer gjerne igjen her

1  Takk, KjellS407
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kära KjellS407,

Tusen tack för din fina recension!

Det glädjer mig att höra att du hade en god upplevelse i samband med din vistelse och att du blev väl mottagen i receptionen och i baren. Samt att rummet var uppskattat.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,

Anmeldt 8. november 2018

Lokasjonen er helt perfekt, alt er helt i nærheten.
Rent rom med en fantastisk utsikt på 32 etasje kan man ikke klage på.
Frokosten på rommet var veldig bra. Senga var perfekt å sove i, sov som en liten unge.
Kjekt med badekar så man måtte prøve det også.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, willtellya
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kära willtellya,

Tusen tack för ditt trevliga omdöme i samband med din vistelse på Oslo Plaza. Det är ett nöje att läsa att du uppskattade rummet, sängen och att utsikten föll i smak. Jag ser fram emot att dela dina fina ord med mitt team och jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 6. november 2018

Var der en helg. Innsjekkingen gikk sakte i alle køene, men for en eller annen grunn gikk det raskt når det var vår tur. Frokosten var veldig god med godt utvalg. Å finne frem til treningsrom var mer som en labyrint. Rommet var fint med god luft, men badet var i minste laget. Utsjekkingen gikk raskt, kort vei til toget vi skulle dra med i etterkant. Fin opplevelse totalt sett.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Nomad09129458774
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kära Nomad09129458774,

Tusen tack för trevlig feedback i samband med er vistelse. Jag beklagar att det var väntetid vid incheck, men är glad att höra att ni gillade rummet, frukosten och att utcheck gick desto fortare. Vidare uppskattar jag din återkoppling och ska följa upp dina kommentarer, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 5. november 2018

Avslappende og deilig hotel! Freshe og rene rom. Vårt rom lå i 26 etg, var nok nylig pusset opp. Delikat og utradisjonelle valg av tapet, stol og teppe. Lekkert bad. Badekaret/dusjen kan kanskje være litt vanskeli å komme oppi om du er litt bevegelseshemmet, fordi det er litt høyt opp. Utsikten var helt utrolig. Ventilasjon fungerte fint, pluss at man fikk åpnet vinduet litt. Sengetøyet var nydelig og rent. Roomcleaningbetjent vi traff i gangen var serviceminded og søt! Resepsjonen likeså. Frokost med mye utvalg, er selv veganer og det var et godt utvalg. Fint om dere også kunne ha litt smøreost/ost for veganere (Oatly har mange alternativer) Hotellet er rett ved tog/T-bane og bussterminal. Nydelig gangsti oppover Akerselva for tur/trening. Lekkert treningsrom og basseng på hotellet. Den Irske puben på hotellet var koselig, intim og med ra mat (samme mat som på roomservicemenyen) Midt i byen selvfølgelig med få minutters gange til Operaen. Kommer definitivt tilbake! Takk for oss!

Romtips: Flott med utsikt i høye etasjer men da må du ikke ha høydeskrekk. Utsikten er like fin på begge sider av hotellet.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Columbusandme

Kära Columbusandme,

Tack så mycket för att ni valde att bo hos oss och tack för att ni tog er tiden att skriva detta fina omdöme!
Det är en glädje att läsa att ni uppskattade rummet, frukosten och det vi har att erbjuda av faciliteter. Samt att vår personal lämnade ett gott intryck hos er. Er återkoppling är värdefull för oss och jag ska följa upp era förslag vidare, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 2. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018