3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
ZenHotels.comUSD 211
Anmeldt 18. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Klagde på at varmekabel på badet ikke virket når vi kom, ingenting ble gjort selv om de lovte å se på det! Ingen forklaring ved utsjekking!

Utover det helt OK hotell sentralt i Oslo, men det blir neppe dette hotellet igjen

Takk, Kenneth S

Kjære Kenneth S,

Takk for at du tok deg tid til å fullføre en Tripadvisor-anmeldelse om ditt siste opphold på Oslo Plaza.

Det er utrolig trist å lese om at dere meldte i fra om at varmekablene ikke fungerte på rommet, hvor dere ble lovet at noen skulle se på det og at det ikke ble fulgt opp. På vegne av det som har skjedd, så ønsker jeg å beklage på det sterkeste og at dette absolutt ikke er etter våre standarer. Dine kommentarer er veldig verdifulle for oss og jeg har sendt dette videre til de avdelinger det gjelder.

Videre skulle jeg sette utrolig pris på om du kunne ta direkte kontakt med meg på michael.thomson@radissonblu.com slik at jeg får muligheten til å undersøke dette tilfellet ytterligere for videre oppfølgning.

Jeg ser frem til å høre fra deg og jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake hos oss i fremtiden om du skulle bestemme deg for å gi oss en sjanse til å rette opp i de feil som har skjedd.

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

En god opplevelse på et sentralt hotel i Oslo . En effektiv og blid gjeng i resepsjonen, gjorde mottakelsen veldig bra. Fikk et flott rom i 17 etasje, god seng , og rent overalt. Flott Sky bar, med hyggelig bartender. Kommer gjerne igjen her

1  Takk, KjellS407
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kära KjellS407,

Tusen tack för din fina recension!

Det glädjer mig att höra att du hade en god upplevelse i samband med din vistelse och att du blev väl mottagen i receptionen och i baren. Samt att rummet var uppskattat.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,

Anmeldt 8. november 2018

Lokasjonen er helt perfekt, alt er helt i nærheten.
Rent rom med en fantastisk utsikt på 32 etasje kan man ikke klage på.
Frokosten på rommet var veldig bra. Senga var perfekt å sove i, sov som en liten unge.
Kjekt med badekar så man måtte prøve det også.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, willtellya
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kära willtellya,

Tusen tack för ditt trevliga omdöme i samband med din vistelse på Oslo Plaza. Det är ett nöje att läsa att du uppskattade rummet, sängen och att utsikten föll i smak. Jag ser fram emot att dela dina fina ord med mitt team och jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,

Anmeldt 6. november 2018

Var der en helg. Innsjekkingen gikk sakte i alle køene, men for en eller annen grunn gikk det raskt når det var vår tur. Frokosten var veldig god med godt utvalg. Å finne frem til treningsrom var mer som en labyrint. Rommet var fint med god luft, men badet var i minste laget. Utsjekkingen gikk raskt, kort vei til toget vi skulle dra med i etterkant. Fin opplevelse totalt sett.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Nomad09129458774
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kära Nomad09129458774,

Tusen tack för trevlig feedback i samband med er vistelse. Jag beklagar att det var väntetid vid incheck, men är glad att höra att ni gillade rummet, frukosten och att utcheck gick desto fortare. Vidare uppskattar jag din återkoppling och ska följa upp dina kommentarer, så att vi kan förbättra oss för framtiden.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,