Trip.com
HurbUSD 179
Anmeldt 29. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 27. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Anmeldt 26. november 2018

Et meget bra hotell med en sentral beliggenhet og flotte rom. Det som trekker litt ned er en heller dårlig frokostopplevelse. Trangt og "rotete" lokalitetsmessig. Uoversiktlig og uryddig anretning av mat. Litt kaos over opplegget.

1  Takk, Discover21289736554

Kära Discover21289736554,

Tusen tack för din trevliga och inte minst, värdefulla feedback.

Det gör mig glad att höra att du hade en fin vistelse och att du uppskattade rummet. Däremot vill jag beklaga att frukosten inte stod till förväntningarna. Jag ska följa upp detta vidare, så att vi kan förbättra oss.

Din återkoppling är mycket viktig för oss och jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen, så att vi kan ge dig ett bättre intryck.

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 25. november 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018