Radissonhotels.com
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. des. 2018
4,0 av 5 boblerRom
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Explorer823379, KundeansvarligRadisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. des. 2018
Kjære leifm0rtenr,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse via Tripadvisor om ditt opphold hos oss.

Det gleder meg å se at du hadde et fint opphold hos oss, hvor du fikk et fint rom med god utsikt i 19.etasje slik at du fikk sett utover byen. Videre så setter jeg også pris på dine positive kommentarer om at rommet var rent og koselig innredet samtidig som at det alltid er veldig givende å få tilbakemeldinger om at vårt personal er hyggelige. Dette skal jeg dele med de ulike avdelingene og vi ønsker å takke deg for din verdifulle tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang!

Vennlig hilsen
  • Official Site
    kr 2 690
1.1 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 082
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Anmeldt 6. desember 2018

Anmeldt 6. desember 2018