5 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 161
Destinia.comUSD 190
Anmeldt 15. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Veldig fint rom med god utsikt. Hadde rom i 19 etasje og flott å kunne se utover byen. Rommet var rent og med bad som hadde badekar. Koselig innredet til å være hotell. Lite støy. Heisen gikk veldig kjapt. Hyggelig personale

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, leifm0rtenr
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære leifm0rtenr,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse via Tripadvisor om ditt opphold hos oss.

Det gleder meg å se at du hadde et fint opphold hos oss, hvor du fikk et fint rom med god utsikt i 19.etasje slik at du fikk sett utover byen. Videre så setter jeg også pris på dine positive kommentarer om at rommet var rent og koselig innredet samtidig som at det alltid er veldig givende å få tilbakemeldinger om at vårt personal er hyggelige. Dette skal jeg dele med de ulike avdelingene og vi ønsker å takke deg for din verdifulle tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang!

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager

Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018