VacationOslo
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 17. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Explorer823379, Guest Relations ManagerRadisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. des. 2018
Kjære VacationOslo,

Tusen takk for at du valgte å dele din opplevelse hos oss via Tripadvisor og vi er utrolig glade for at dere valgte å bo på Oslo Plaza. Det gleder meg å se at dere er fornøyd med oppholdet hos oss, hvor du spesielt trekker frem rommet, frokosten og organiseringen av den og våre hyggelige resepsjonister.

Vi gleder oss til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake og da vil jeg anbefale dere å bo hos oss mellom tirsdag til lørdag ettersom restaurant 34 er åpent disse dager. Dere er også velkommen til å skrive direkte til meg på michael.thomson@radissonblu.com i anledning neste opphold slik at jeg personlig kan se over reservasjonen deres.

Riktig god jul og godt nyttår!

Michael.thomson@radissonblu.com
0.5 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
kr 1 903
4.0 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 896
  • Official Site
1.1 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Litt kø ved innsjekking, men det gikk raskt unna. Hyggelig betjening. Fikk oppgraderte rom med flott utsikt i 31 etasje. Veldig bra. En drink i lobbybransjens før konsert, var også godt.

Frokost dagen etter var imidlertid en gedigen skuffelse. Begrenset utvalg, og masse tomme fat hele tiden. Her klarte man på ingen måte å følge opp de mange som ville ha en god start på dagen en søndag morgen. Vi bodde på Radisson Scandinavia for en måneds tid siden, og der var frokosten av en mye bedre karakter.

Takk, Rolf H
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære herrol,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse via Tripadvisor i forbindelse med ditt opphold hos oss.

Det er alltid motiverende å få tilbakemeldinger om personalet og det gleder meg at du ble møtt av en hyggelig betjening ved innsjekk i resepsjonen. Din tilbakemelding er spesielt viktig for å hjelpe oss å isolere problemer og områder som trenger mer oppmerksomhet slik at vi kan forbedre oss i fremtiden. Jeg beklager for at frokosten ikke stod til dine forventninger og jeg vil takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på dine kommentarer knyttet til dette som også er sendt videre til vår frokostavdeling.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden og jeg hadde blitt veldig glad om du tok direkte kontakt med meg på michael.thomson@radissonblu.com slik at jeg personlig kan følge opp ditt opphold hos oss.

Ser frem til å høre fra deg.

michael.thomson@radissonblu.com

Anmeldt 15. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Veldig fint rom med god utsikt. Hadde rom i 19 etasje og flott å kunne se utover byen. Rommet var rent og med bad som hadde badekar. Koselig innredet til å være hotell. Lite støy. Heisen gikk veldig kjapt. Hyggelig personale

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, leifm0rtenr
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære leifm0rtenr,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse via Tripadvisor om ditt opphold hos oss.

Det gleder meg å se at du hadde et fint opphold hos oss, hvor du fikk et fint rom med god utsikt i 19.etasje slik at du fikk sett utover byen. Videre så setter jeg også pris på dine positive kommentarer om at rommet var rent og koselig innredet samtidig som at det alltid er veldig givende å få tilbakemeldinger om at vårt personal er hyggelige. Dette skal jeg dele med de ulike avdelingene og vi ønsker å takke deg for din verdifulle tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang!