3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
ZenHotels.comUSD 211
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på «Oslo Plaza» søndag 16.des til 17.des. Vi fikk flott rom i 30.etg (rom 3003), som hadde utsikt mot byen. Rommet hadde fin størrelse og var godt utstyrt med både safe, Nespresso, minibar og strykejern.
Frokosten mandags morgen var veldig bra. Logistikken for å kunne forsyne seg var noe av det bedre vi har sett. Her hadde man plassert drikke, brød og pålegg på ulike plasser, noe som gjorde at man ikke trengte å stå i kø og vente mens en person forsyner seg.
Godt fornøyd med oppholdet, og syntes resepsjonistene var hyggelige.

Vi forsøkte spise middag i restauranten «34th» på søndagen, bare for å oppdage at den var stengt og ikke åpnet før på tirsdag. Synd, men vi gikk derfor ut og spiste på en bedre restaurant i nærheten.

1  Takk, VacationOslo
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Kjære VacationOslo,

Tusen takk for at du valgte å dele din opplevelse hos oss via Tripadvisor og vi er utrolig glade for at dere valgte å bo på Oslo Plaza. Det gleder meg å se at dere er fornøyd med oppholdet hos oss, hvor du spesielt trekker frem rommet, frokosten og organiseringen av den og våre hyggelige resepsjonister.

Vi gleder oss til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake og da vil jeg anbefale dere å bo hos oss mellom tirsdag til lørdag ettersom restaurant 34 er åpent disse dager. Dere er også velkommen til å skrive direkte til meg på michael.thomson@radissonblu.com i anledning neste opphold slik at jeg personlig kan se over reservasjonen deres.

Riktig god jul og godt nyttår!

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager
Michael.thomson@radissonblu.com

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Litt kø ved innsjekking, men det gikk raskt unna. Hyggelig betjening. Fikk oppgraderte rom med flott utsikt i 31 etasje. Veldig bra. En drink i lobbybransjens før konsert, var også godt.

Frokost dagen etter var imidlertid en gedigen skuffelse. Begrenset utvalg, og masse tomme fat hele tiden. Her klarte man på ingen måte å følge opp de mange som ville ha en god start på dagen en søndag morgen. Vi bodde på Radisson Scandinavia for en måneds tid siden, og der var frokosten av en mye bedre karakter.

Takk, herrol
Explorer823379, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære herrol,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse via Tripadvisor i forbindelse med ditt opphold hos oss.

Det er alltid motiverende å få tilbakemeldinger om personalet og det gleder meg at du ble møtt av en hyggelig betjening ved innsjekk i resepsjonen. Din tilbakemelding er spesielt viktig for å hjelpe oss å isolere problemer og områder som trenger mer oppmerksomhet slik at vi kan forbedre oss i fremtiden. Jeg beklager for at frokosten ikke stod til dine forventninger og jeg vil takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på dine kommentarer knyttet til dette som også er sendt videre til vår frokostavdeling.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden og jeg hadde blitt veldig glad om du tok direkte kontakt med meg på michael.thomson@radissonblu.com slik at jeg personlig kan følge opp ditt opphold hos oss.

Ser frem til å høre fra deg.

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager
michael.thomson@radissonblu.com

Anmeldt 15. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Explorer823379, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018