5 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 155
Anmeldt 25. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

I anledning fornøyelsestur til Oslo, tidlig i januar, valgte vi et tonetters opphold på Oslo Plaza. Hotellet ligger meget sentralt plassert og er bare et steinkast unna Oslo S. Ved innsjekk fikk vi en særdeles fin og varm velkomst av et smilende personale. På hotellrommet ble vi møtt av et utrolig velformulert og håndskrevet kort fra Michael. Han var også behjelpelig med gode anbefalinger av restauranter og steder å oppleve. Samtidig hjalp han oss å løse et lite problem som oppstod. Aldri opplevd å bli tatt så godt hånd om! Alt i alt vil jeg anbefale dette hotellet på det sterkeste, her får du mye valuta for pengene.

Takk, marialX1938PP

Kjære marialX1938PP,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold med oss.

Vi er så glad for å høre at dere hadde ett hyggelig opphold og at dere ble godt tatt vare på.
Jeg vil dele din tilbakemelding med Michael, som jeg vet vil bli motivert til å fortsette sitt gode arbeid.

VI ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 21. januar 2019

Fint og rent hotellrom med flott utsikt fra 26. etasje. Deilig med badekar og oppvarmede håndklær. Anbefaler å ta en tur på skybaren for en god drink med nydelig utsikt. Deilig frokost der du kan bestille bl.a. egg og bacon. Flott service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Linnx
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kära Linnx,

Tack så mycket för din trevliga återkoppling!

Det är ett nöje att se du hade en fin vistelse och att du uppskattade vår service, samt att rummet med den fina utsikten och vår frukostbuffè gav en positiv upplevelse. Jag vill också tacka dig för din rekommendation om vår skybar.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 20. januar 2019

Det ble noen feil ifbm bestillingen vår, men hyggelig og imøtekommende personale i resepsjonen ordnet opp. Store fine rom og fine bad, gode senger, og rolig der hvor vi hadde rom. God frokost. Og tusen takk for en veldig koselig bursdagshilsen til min datter som ventet på rommet vårt, det setter vi pris på!

1  Takk, 804lenam

Kära Lena M,

Tusen tack för din fantastiska feedback!

Jag blir mycket glad för att höra att vår personal var hjälpsamma och att allt ordnade sig med din reservation. Också att du uppskattade rummet, frukosten och hälsningen till din dotter. Jag hoppas hon fick en minnesrik födelsedag och vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Overnattet sammen med en kollega i forbindelse med en konferanse i nærheten. Fint rom, flott utsikt fra 13.etasje. personalet i resepsjonen og i frokostsalen, var svært behjelpelig og hyggelige.
Frokost var variert og god, god atmosfære i salen, kaffekanne på bordene et pluss. Koste oss skikkelig før vi tok fatt på dagen. Kommer nok tilbake om anledning byr seg.

Takk, Reiseglad2013
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kära Reiseglad2013,

Tusen tack för ditt trevliga omdöme!

Det är ett nöje att se att du och din kollega hade en fin vistelse, samt att du uppskattade frukosten och rummet.
Också att vår personal var hjälpsamma och trevliga - Det blir vi extra glada för att höra.

Vi ser fram emot din nästa vistelse hos oss!