Radissonhotels.comUSD 169
Expedia.comUSD 169
TripadvisorUSD 167
Anmeldt 27. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Anmeldt 26. januar 2019

Ingenting å utsette på innhold og service. Litt i overkant bra? Når det er sagt, utsikten må oppleves! Hotellet som har alt; kunne neste skritt vært digitalisering? Går ut av døra - heisen vet jeg kommer...

Takk, iTobba

Kära Daydream66909743787,

Tusen tack för din trevliga feedback!

Jag blir otroligt glad för att höra om din positiva upplevelse i samband med din vistelse och tack för att du delar den med oss och framtida resenärer. Också tack för ditt innovativa förslag för framtiden.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 25. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

I anledning fornøyelsestur til Oslo, tidlig i januar, valgte vi et tonetters opphold på Oslo Plaza. Hotellet ligger meget sentralt plassert og er bare et steinkast unna Oslo S. Ved innsjekk fikk vi en særdeles fin og varm velkomst av et smilende personale. På hotellrommet ble vi møtt av et utrolig velformulert og håndskrevet kort fra Michael. Han var også behjelpelig med gode anbefalinger av restauranter og steder å oppleve. Samtidig hjalp han oss å løse et lite problem som oppstod. Aldri opplevd å bli tatt så godt hånd om! Alt i alt vil jeg anbefale dette hotellet på det sterkeste, her får du mye valuta for pengene.

Takk, marialX1938PP

Kjære marialX1938PP,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold med oss.

Vi er så glad for å høre at dere hadde ett hyggelig opphold og at dere ble godt tatt vare på.
Jeg vil dele din tilbakemelding med Michael, som jeg vet vil bli motivert til å fortsette sitt gode arbeid.

VI ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 21. januar 2019

Fint og rent hotellrom med flott utsikt fra 26. etasje. Deilig med badekar og oppvarmede håndklær. Anbefaler å ta en tur på skybaren for en god drink med nydelig utsikt. Deilig frokost der du kan bestille bl.a. egg og bacon. Flott service.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Linnx
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kära Linnx,

Tack så mycket för din trevliga återkoppling!

Det är ett nöje att se du hade en fin vistelse och att du uppskattade vår service, samt att rummet med den fina utsikten och vår frukostbuffè gav en positiv upplevelse. Jag vill också tacka dig för din rekommendation om vår skybar.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine