5 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 155
HurbUSD 179
Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Anmeldt 27. januar 2019

Hotellet i seg selv er meget fint og har veldig hygglig personell. Rommene var fine, gode senger og god mulighet for å åpne vindu om du skulle trenge det. Føler deg veldig godt bevart som gjest.

Det eneste jeg kan klage på er:
*Lite dopapir i begge rullene og ingenting reserve
*Glassene du får til frokost-juice er veldig små
*Nettverket på tvene som er der er såpass svakt at du får meget dårlig kvalitet om du du skal caste til tven. Du kan vente en stund og da blir det bra, men blir slitsom om du skal se gjennom noen episoder.

1  Takk, FK000

Kära FK000,

Tack så mycket för din trevliga och viktiga återkoppling!

Det att du kände dig väl omhändertagen av oss som gäst gör oss otroligt glada att höra, då det är just den känslan vi önskar att ge alla våra gäster. Det är också ett nöje att höra att du uppskattade rummet. Vidare sätter vi stor pris på din viktiga feedback och vi ska följa upp de punkter du nämner, så att vi kan förbättra oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 27. januar 2019

Anmeldt 26. januar 2019

Ingenting å utsette på innhold og service. Litt i overkant bra? Når det er sagt, utsikten må oppleves! Hotellet som har alt; kunne neste skritt vært digitalisering? Går ut av døra - heisen vet jeg kommer...

Takk, iTobba

Kära Daydream66909743787,

Tusen tack för din trevliga feedback!

Jag blir otroligt glad för att höra om din positiva upplevelse i samband med din vistelse och tack för att du delar den med oss och framtida resenärer. Också tack för ditt innovativa förslag för framtiden.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 25. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019