Radissonhotels.comUSD 155
Expedia.comUSD 155
TripadvisorUSD 154
Anmeldt 28. januar 2019

Vi stor trives på hotellet...sentral beliggende...god room service...deilig frokost...meget fornøyd med vårt opphold på Radisson Blu Plaza Hotel...vi har brukt hotellet tidligere og skal også benytte deres hotell igjen, selvfølgelig. Takk for oss!

1  Takk, pergjp
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære pergjp,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Vi setter stor pris på at oppholdet sto til forventningene og gleder oss til å skulle ønske dere velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 28. januar 2019

Forventet bedre rom og renhold. Plaza er ikke like flott som det høres ut.. Trangt og rotete rundt heisen. (Kult med den utvendige heisen)Personalet, frokost og beliggenhet helt fantastisk! Flott ordning med parkering.

Takk, RenatheThon
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kära RenatheThon,

Tack för din värdefulla feedback.

Jag beklagar att din vistelse inte stod helt till förväntningarna. Jag ska följa upp dina kommentar om rengöring så att vi kan förbättra oss. Vidare glädjer det mig att höra att du uppskattade vår personal och frukostbuffè.

Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen, så att vi kan rätta upp intrycket!

Vänliga hälsningar,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 27. januar 2019

Hotellet i seg selv er meget fint og har veldig hygglig personell. Rommene var fine, gode senger og god mulighet for å åpne vindu om du skulle trenge det. Føler deg veldig godt bevart som gjest.

Det eneste jeg kan klage på er:
*Lite dopapir i begge rullene og ingenting reserve
*Glassene du får til frokost-juice er veldig små
*Nettverket på tvene som er der er såpass svakt at du får meget dårlig kvalitet om du du skal caste til tven. Du kan vente en stund og da blir det bra, men blir slitsom om du skal se gjennom noen episoder.

1  Takk, FK000

Kära FK000,

Tack så mycket för din trevliga och viktiga återkoppling!

Det att du kände dig väl omhändertagen av oss som gäst gör oss otroligt glada att höra, då det är just den känslan vi önskar att ge alla våra gäster. Det är också ett nöje att höra att du uppskattade rummet. Vidare sätter vi stor pris på din viktiga feedback och vi ska följa upp de punkter du nämner, så att vi kan förbättra oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
Josefine