Spesialpris er tilgjengelig
Reisetype: Reiste alene
3,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerService
Josefine R, Guest Communication SupervisorRadisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. feb. 2019
Kära Inger R,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling!

Jag blir mycket glad för att höra om din positiva upplevelse i samband med din vistelse. Och att du uppskattade så många aspekter såsom frukosten, rummet, restaurangen och vår personal. Det är sådana kommentarer som gör att vi verkligen känner oss stolta över våra jobb.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
  • Official Site
    kr 2 496
1.1 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 830
7.6 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 29. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 29. januar 2019

tja, ok-ish helt ok hotel med knall beliggenhet, småe kommunikasjons problemer ødelegger litt og renholdningen er ikke den beste.veldig fin service, de er veldig hjelpsom og vennlige. Ikke bestandig de får till men de prøver med et smil. rommet er helt ok, greit innredet og de har veldig gode senger,

Takk, Passenger43858672371

Kjære Passenger43858672371,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Jeg beklager at ikke oppholdet sto til forventningene, slik skal det ikke være.
Jeg er derimot glad for å høre at de ansatte var hjelpsomme og vennlige.

Vi håper vi får mulighet til å rette opp inntrykket og ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 28. januar 2019

Vi stor trives på hotellet...sentral beliggende...god room service...deilig frokost...meget fornøyd med vårt opphold på Radisson Blu Plaza Hotel...vi har brukt hotellet tidligere og skal også benytte deres hotell igjen, selvfølgelig. Takk for oss!

1  Takk, pergjp

Kjære pergjp,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Vi setter stor pris på at oppholdet sto til forventningene og gleder oss til å skulle ønske dere velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 28. januar 2019

Forventet bedre rom og renhold. Plaza er ikke like flott som det høres ut.. Trangt og rotete rundt heisen. (Kult med den utvendige heisen)Personalet, frokost og beliggenhet helt fantastisk! Flott ordning med parkering.

Takk, RenatheThon
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kära RenatheThon,

Tack för din värdefulla feedback.

Jag beklagar att din vistelse inte stod helt till förväntningarna. Jag ska följa upp dina kommentar om rengöring så att vi kan förbättra oss. Vidare glädjer det mig att höra att du uppskattade vår personal och frukostbuffè.

Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen, så att vi kan rätta upp intrycket!

Vänliga hälsningar,
Josefine