5 personer ser på dette hotellet
Trip.com
HurbUSD 179
Anmeldt 31. januar 2019

Hotellet er innbydende. Personalet. Tjenestevillig opptatt av service. Rommet stort og godt. Supre selger. Flott restaurant og god frokost. Nydelig mat. Fruktfat som sto til fri avbenyttelse. Og så veldig nærmt Gardermoen. Supert.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, 849ingerr
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kära Inger R,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling!

Jag blir mycket glad för att höra om din positiva upplevelse i samband med din vistelse. Och att du uppskattade så många aspekter såsom frukosten, rummet, restaurangen och vår personal. Det är sådana kommentarer som gör att vi verkligen känner oss stolta över våra jobb.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
Josefine
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 29. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
SiljeG142, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 29. januar 2019

tja, ok-ish helt ok hotel med knall beliggenhet, småe kommunikasjons problemer ødelegger litt og renholdningen er ikke den beste.veldig fin service, de er veldig hjelpsom og vennlige. Ikke bestandig de får till men de prøver med et smil. rommet er helt ok, greit innredet og de har veldig gode senger,

Takk, Passenger43858672371

Kjære Passenger43858672371,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Jeg beklager at ikke oppholdet sto til forventningene, slik skal det ikke være.
Jeg er derimot glad for å høre at de ansatte var hjelpsomme og vennlige.

Vi håper vi får mulighet til å rette opp inntrykket og ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund
Front Office Manager

Anmeldt 28. januar 2019

Vi stor trives på hotellet...sentral beliggende...god room service...deilig frokost...meget fornøyd med vårt opphold på Radisson Blu Plaza Hotel...vi har brukt hotellet tidligere og skal også benytte deres hotell igjen, selvfølgelig. Takk for oss!

1  Takk, pergjp

Kjære pergjp,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Vi setter stor pris på at oppholdet sto til forventningene og gleder oss til å skulle ønske dere velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund