TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 5. september 2019

Dyrt og sto ikke helt til forventningene. Litt for hurtig vask av rommet vi fikk.
Men hyggelige ansatte. frokosten var ikke så mye å skryte av. Seigt brød.
Litt for travelt i resepsjonen ved utsjekk, så ble en del feil.

Takk, tpeder181159
MichaelGRM, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Kjære tpeder181159,

Tusen takk for din tilbakemelding i forbindelse med ditt opphold hos oss. Det er leit å se at vi ikke klarte å innfri dine forventninger og vi setter pris på at du deler dine kommentarer på rengjøringen på hotellet og frokosten. Det er godt å høre at du synes at våre ansatte var hyggelige og vi kommer til å iverksette tiltak for å bli enda bedre gjennom dine kommentarer.

Vi håper at du til tross for dette vil vurdere å bo hos oss i fremtiden og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager
michael.thomson@radissonblu.com

Anmeldt 27. august 2019

God frokost, gode senger og nærhet til togstasjonen. Hadde rom i 28.etg med utsikt over Oslo barcode og indre oslofjord. Rommet var fint, trygt å sette fra seg bagasje i resepsjonen, god og rask service ved inn og utsjekking.

Takk, 548ninaa
Josefine R, Guest Communication Supervisor på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Kära 548ninaa,

Stort tack för din trevliga återkoppling! Jag är glad för att höra att du hade en härlig vistelse och att du uppskattade så många aspekter i samband med ditt besök.

Jag hoppas vi får nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine Ringsby
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 26. august 2019

jeg er superfornøyd med hotellet og kommer garantert tilbake! selve rommet var mye større enn de fleste andre hotell, og alt var rent og fint.
selve hotellet er også en standard opp fra alt annet!
Takk for et fint opphold :-)

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, emmi20

Kära emmi20,

Tusen tack för ditt fina omdöme här på TripAdvisor! Det är ett nöje att höra att du hade en positiv upplevelse och att rummet och vår standard övergick dina förväntningar.

Tack för att vi fick ha dig som vår gäst och jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Josefine Ringsby
Guest Communication Supervisor

Anmeldt 22. august 2019

Fint hotell veldig sentralt nær jernbane og sentrum. Møterom og service er helt ok. . Parkering er dyr men lettvint. Ingen problem med å annbefale dette hotellet. Har selv mange netter her og kommer helt sikkert til å bli flere.

Takk, runevalleraune
MichaelGRM, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2019

Kjære runevalleraune,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med andre reisende over hvordan din opplevelse gjennom mange netter har vært. Det gleder oss å se at du setter ekstra pris på vår beliggenhet, møterommene og servicen.

Vi gleder oss også til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du skal til Oslo!

Vennlig hilsen
Michael Thomson
Guest Relations Manager
michael.thomson@radissonblu.com

Anmeldt 11. august 2019

meget bra serviceog hotellet låg fint til der hvor vi skulle /ville på aktiviteterog vi hadde ein veldig fin opplevesepå skybarenmed den uyvendige heisenspennende
angående frokosten så kunne det vert flere plasser der hvor vi fann smør og ikkje bare der ved tost jernet ellers var det helt topp opphold mvh oddvar

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, oddeids
Silje_FG, Front Office Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Kjære oddeids,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Vi er glad for å høre at servicen var bra og dere likte vår Skybar.
Vi tar med oss deres tilbakemelding ang vår frokost for forbedring.

Vi håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen

Silje Garmanslund