Trip.com
ZenHotels.comUSD 176
Anmeldt 12. juli 2020

Ikke fornøyd av mange grunner. Var overpriset. Ikke god frokost, og heller ikke stort utvalg. Basseng og senter var stengt. Brukte masse penger forbi få til denne turen, og fikk lite for pengene. Fikk kun en plass å sove, som jeg også kunne fått gratis i Oslo av kjente. Valgte hotell for å unne meg litt, men var dessverre ikke verdt pengene.

1  Takk, ayassali
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Kära ayassali,

Tusen tack för din återkoppling i samband med din vistelse hos oss. Jag beklagar på det starkaste att din vistelse inte stod till förväntningarna. Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen, så att vi kan rätta upp intrycket och ge dig en bättre upplevelse.

Önskar dig en fin vecka, och ta gärna kontakt med mig om du önskar att boka ett rum hos oss i framtiden.

josefine.ringsby@radissonblu.com

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Plaza er rent, pent og hyggelig. Tvilsomt strøk utenfor med stadige tilbud om å kjøpe weed,men det er jo ikke hotellet sin feil. God pris uten frokost. Stort rom med badekar. Hotellet parkerer bilen for deg. Kan anbefale et besøk her.

2  Takk, utpaaturer

Kära khm1000,

Tusen tack för din trevliga feedback. Det glädjer mig att höra att du uppskattade frukosten, rummet och vår parkeringservice. Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Önskar dig en fin vecka!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi sjekket inn til et helt normalt hotellrom, litt bedre enn andre steder, og veldig god seng og puter!
Etter en lang dag ute i nærmiljøet la vi opp til middag og en drink i toppetasjen.
Ferdig kledd og sultne gikk vi til heisen. Den kunne ikke ta oss opp. Nede i lobby får vi beskjed om ar den er stengt... Det ble ikke fortalt ved innsjekk, ei heller på nettside - der kunne vi lese hele menyen og kokkens anbefaling.. ingen steder ble vi opplyst om dette.
Det gjorde oss skuffet - selv i koronatid.

1  Takk, beatea419
Josefine R, Kundeansvarlig på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Kära beatea419,

Tusen tack för din värdefulla feedback. Jag är glad för att höra att ni uppskattade rummet, sängen och kuddarna. Vidare vill jag beklaga för er upplevelse. Jag ska ta detta vidare, så att vi blir tydligare i vår kommunikation. Jag sätter stor pris på din tilbakemelding och jag hoppas vi får möjligheten att rätta upp intrycket vid en senare anledning.

Anmeldt 2. juli 2020

Fint opphold i en vansskelig tid. Vennlig betjening. Finr rom . Litt kjedelig frokost. Flott å få beholde rommet til kl. 1800 avresiuedagen uten ekstra kostnad.. Beliggenheten og utsikten er spesiell og meget flott. Håper å komme igjen , spesielt når Coronakrisen er over.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, tronde2016
Josefine R, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Kära tronde2016,

Tusen tack för din vänliga återkoppling. Det glädjer mig att du hade en fin upplevelse, trots en svår tid som du skriver. Vidare beklagar jag att frukosten inte stod till dina förväntningar. Vi hoppas alla på bättre tider snart och vi glädjer oss till att ha dig som vår gäst igen i framtiden.

Önskar dig en flott helg!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fra jeg møtte resepsjons medarbeider Mari når jeg kom,til frokost ansvarlige Marilyn var det bare hyggelig ansatte, skal du ha et hotell med kort vei til absolutt alt i Oslo, så er dette stedet jeg anbefaler

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Laugis
Silje_FG, Service Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Laugis,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold.
Vi ser så glad for å høre at oppholdet sto til forventingene.

Jeg skal viderebringe din tilbakemelding til Mari og Marilyn som jeg vet vil sette pris på dette.

Vi ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Hilsen

Silje