3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Booking.comUSD 173
ZenHotels.comUSD 179
Anmeldt 7. august 2020

Stort sett fornøyd. Kun et par ting som kunne vært litt anerledes. Men jeg vil absolutt besøke hotellet igjen. Det er perfekt plassert i Oslo sentrum, kort vei til alt. Fint og rent hotell. Hyggelige ansatte

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, sorning92
Silje Garmanslund, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære sorning92,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glad for å se at dere har hatt ett hyggelig opphold, og hotellet var rent og fint md hyggelig ansatte.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza.

Med vennlig hilsen
Silje Garmanslund
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo

Anmeldt 5. august 2020

Urent rom, på gulve i skape var det ikke støvsuget, fett og hår på take i bade. Brud forsegling på conditioner og tom eske med face and Nail care. Og dette i coronatiden. Tilbud om frukt eller kafé utenom instanskafe på romme fantes ikke. Lite utvalg på frokost og virket ikke helt ferskt. Renslig og hyggelig personal på frokosten. Fikk byttet rom etter første natt, ingen reduksjon i pris for første natt, ny rom hadde dårligere utsikt ellers likt rom. Greit beliggenhet av hotellet og bra størrelse på rom. Har prøvt flere andre hoteller i Oslo i jobbsammenheng uten slike opplevelser, ville spandere noe ekstra på familien... gikk ikke som planlagt.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 782annalenah

Kjære 782annalenah,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.

Jeg beklager at oppholdet og rommet ikke var som forventet - slik skal det så absolutt ikke være. Dette er verken Oslo Plaza eller Radisson standard på rom.
Jeg setter pris på din tilbakemelding så vi får mulighet til å forbedre oss.

Vi håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake for en bedre opplevelse.

Med vennlig hilsen
Silje Garmanslund
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo

Anmeldt 28. juli 2020

Fint hotell. Bra beliggenhet. Fine rom og svært gode senger. Ok renslighet. Husk å sjekke om du rekker frokosten før du betaler for den. Jeg betalte for frokost, men endte opp uten frokost, fordi jeg måtte dra en halv time før frokosten starter. Visste ikke frokosttidene på forhånd...

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, acemal858033
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kära acemal858033,

Tack för din värdefulla återkoppling. Jag är glad att höra att du uppskattade rummet och sängarna. Vidare vill jag beklaga för att du ej fick information om våra frukosttider. Det ska jag självklart följa upp så att samma misstag inte sker igen.

Jag hoppas vi får glädjen att ha dig som vår gäst snart igen, för en bättre upplevelse!

Med vänliga hälsningar,

Anmeldt 25. juli 2020

Bra hotel, god service ved innsjekk og utsjekk. Godt utvalg under frokosten. Viser tydelig at hotellet tar Korona situasjonen på alvor. Følte meg sikker som gjest, og jeg observerte at ansatte også ble ivaretatt

1  Takk, pgostebo
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kära pgostebo,

Tusen tack för din trevliga feedback i samband med din vistelse på Oslo Plaza. Det glädjer oss att höra att du hade en fin totalupplevelse och att du kände dig trygg som vår gäst.

Vi hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning,

Anmeldt 17. juli 2020

Flott og sentralt hotell. Kort vei til ALT.
Hyggelig og imøtekommende betjening.
Romslig rom med flott utsikt over byen.
Manglet vesentlige fasiliteter som følge av Covid19.
God frokost. Hyggelige ansatte i restauranten.

1  Takk, 985steinare
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Kära 985steinare,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling! Det glädjer mig att höra att du hade en fin vistelse och att du uppskattade frukosten och vår personal.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning,