9 personer ser på dette hotellet
FindHotel
getaroom.comUSD 164
Anmeldt 8. juli 2021

Etter 2 dager på Rikshospitalet med sønnen min så fikk vi super service av flott møtkhåret svensk dame som plasserte oss i 30. etasje i Superior rom med flott utsikt over Oslo. Gutten min hadde tidenes opplevelse, nydelig mat og bading i bassenget. Vi sov så godt I nydelig komfortabel seng. Takk for minnerik og flott opphold! Anbefales!

Takk, tinaamundsen
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära tinaamundsen,

Tusen tack för din fantastiska tilbakemelding! Vi är glada att höra att du och din son fick en minnesrik upplevelse här på Oslo Plaza. Tack för att vi fick ha er som våra gäster och vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!

Önskar er en fin helg.

Med vänliga hälsningar,
Josefine Ringsby

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke lov til å bruke toalett etter lang reise med små barn, ble bedt om å bruke hotellrommet. Det er vanskelig når de ikke tillater tidlig sjekk-inn. Møtte opp igjen på ettermiddagen, utrolig treg sjekk-inn, tok 15 minutter. Rom ok, men fikk ikke rom ved siden av hverandre. Hadde bestilt et familierom for 3 og et dobbelrom. Fikk to dobbeltrom med ekstraseng. Veldig middelmådig frokost med lite utvalg, tørre gamle rundstykker og bruk av engangshansker for alle gjester (!) i frokostsalen pga covid. Feilslått da gå kan bruke engangshansker smitttevernforsvarlig.

Takk, gunnarbirk
Silje Garmanslund, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gunnarbirk,

Takk for din tilbakemelding etter deres opphold.
Jeg ser at det er flere ting som ikke sto til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste. Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Oslo Plaza, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss for fremtiden.

Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.

Anmeldt 7. juli 2021

Rommet var svært møkkete, hår i sluken på badet, flekker og hår rester på lakenet, matrester på gulvet på rommet. Service i resepsjonen var bra. Ga beskjed om renhold, men de måtte komme 2 ganger før det ble bra.

Takk, R9115MLandre

Kjære R911ML,

Tusen takk for din tilbakemelding etter deres opphold.
Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet, slik skal det ikke være. Vi tar med oss dine kommentarer for å kunne bli bedre. Videre er vi glad for å høre at servicen i resepsjonen var bra.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza.

Anmeldt 6. juli 2021

Fint Hotel med bra servise. Ganske fornøyd med frokostbuffe som hadde et stort utvalgt av forskjellige retter. Eneste jeg kan trekke ned på var air conditioner som var litt treig til og få rett temperatur eller var hotellet helt topp :)

Takk, Obranca

Kjære Obranca,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold. Vi er glad for å høre at dere fikk god service og var fornøyd med frokosten.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza ved neste anledning.

Anmeldt 5. juli 2021

Serviceminded og veldig blidt personale.Fint rom,rent og pent bad.
God frokost.sentralt beliggenhet i forhold til vårt formål med reisen.Kommer nok til å bo her igjen ved vårt neste besøk i Oslo. Godt smittevern.

Takk, tfjeld612996

Kjære tfjeld612996,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold, dette setter vi stor pris på. Vi er glad for å høre at dere likte våre rom og det var serviceminded personalet.

Vi gleder oss til å skulle ønske dere velkommen tilbake til Oslo Plaza.