9 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ZenHotels.comUSD 170
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og rent rom men ekstremt varmt, kjempe god seng og hyggelig personale. Litt skuffa over frokosten, veldig lite utvalg (mulig grunna covid). Hadde et fint opphold, men heis systemet var veldig tungvindt, ventet lenge på heisen spesielt fra frokosten!

Romtips: Genialt at man bare parkerer utenfor inngangen på hotellet også henter de bilen og kjører den i parkeringshuset på hotellet
Takk, siljemarieh2019
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära siljemarieh2019,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Jag är glad att höra att du uppskattade rummet, sängen och vår personal. Vidare ska jag följa upp dina kommentarer så att vi kan förbättra oss.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen, för ett bättre intryck.

Anmeldt 13. juli 2021

Kjempe flott hotell med en unik atmosfære rett i Oslos hjerte. Synes det er kjempeflotte materialer og fin romfølelse. Man får en følelse av total luksus. Flott utsikt og deilig marmor badekar. Gode drinker og kort vei til alt i sentrum.

Takk, 27duxuy3y7

Kära 27duxuy3y7,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling! Det glädjer oss att du hade en fin vistelse och vi hoppas vi får välkomna dig tillbaka snart igen - För ännu en härlig upplevelse.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte et rom led fjordutsikt og ble fortalt ved innsjekking at vi var oppgradert, men dwt visste vi jo. Det var et helt vanlig rom. Vi så fjorden men for det meste Oslo S ... Så, det var ingen oppgradering, det var bare et helt vanlig rom og utsikten var ikke som forventet

Takk, DR_Hjertegod

Kära DR_Hjertegod,

Tusen tack för din återkoppling. Vi beklagar att er vistelse inte stod till era förväntingar och vi hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen - Så att vi kan rätta upp intrycket.

Anmeldt 8. juli 2021

Etter 2 dager på Rikshospitalet med sønnen min så fikk vi super service av flott møtkhåret svensk dame som plasserte oss i 30. etasje i Superior rom med flott utsikt over Oslo. Gutten min hadde tidenes opplevelse, nydelig mat og bading i bassenget. Vi sov så godt I nydelig komfortabel seng. Takk for minnerik og flott opphold! Anbefales!

Takk, tinaamundsen

Kära tinaamundsen,

Tusen tack för din fantastiska tilbakemelding! Vi är glada att höra att du och din son fick en minnesrik upplevelse här på Oslo Plaza. Tack för att vi fick ha er som våra gäster och vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!

Önskar er en fin helg.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke lov til å bruke toalett etter lang reise med små barn, ble bedt om å bruke hotellrommet. Det er vanskelig når de ikke tillater tidlig sjekk-inn. Møtte opp igjen på ettermiddagen, utrolig treg sjekk-inn, tok 15 minutter. Rom ok, men fikk ikke rom ved siden av hverandre. Hadde bestilt et familierom for 3 og et dobbelrom. Fikk to dobbeltrom med ekstraseng. Veldig middelmådig frokost med lite utvalg, tørre gamle rundstykker og bruk av engangshansker for alle gjester (!) i frokostsalen pga covid. Feilslått da gå kan bruke engangshansker smitttevernforsvarlig.

Takk, gunnarbirk
Silje Garmanslund, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gunnarbirk,

Takk for din tilbakemelding etter deres opphold.
Jeg ser at det er flere ting som ikke sto til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste. Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Oslo Plaza, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss for fremtiden.

Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.

Med vennlig hilsen
Silje