10 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Lol.travelUSD 189
Anmeldt 23. juli 2021

Ok opphold, noe slitt og en merkelig covid organisering i frokost salen. For mye åpent narko bruk utenfor inngangspartiet.

Behjelpelig ansatte men rommene var små og slet med ventilasjonen. Hotellet trenger en generell oppgradering, ikke verdt prisen

Takk, ajacob142723
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära ajacob142723,

Tusen tack för din återkoppling. Vi beklagar att din vistelse inte stod till förväntningarna. Vi hoppas vi får möjligheten att rätta upp intrycket i framtiden.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Som en avslutning på norgesferien vår valgte vi et par netter på Plaza som vi har bodd på flere ganger. Sønnen vår hadde aldri vært der før så han gledet seg til basseng og frokost. Bassenget var dessverre stengt pga for mye klor, men vi fikk oss en dukkert før utsjekk. Fikk fint stort rom i 16.etasje med flott utsikt.
Litt dårlig vask av armaturet på badet, med tannkremrester fra forrige gjest på håndtaket på vasken. Kanskje ikke så bra nå i disse covid-tider.
Rommet var i varmeste laget. AC-anlegget bråkte mye uten at vi fikk kjølt ned rommet (28-29 grader ute), selv om vi satt AC på 13 grader.
Tv’n slo seg også av hele tiden. Kjedelig når man følger med på nyheter.
Men rommet alt i alt var deilig. Gode senger, flott utsikt, romslig bad med badekar, god frokost og god service. Vi kommer tilbake.

Romtips: Hvis man ønsker å bruke bassenget, er det lurt å ta kontakt med resepsjonen først.
Takk, 658kariannes

Kära 658kariannes,

Tusen tack för din trevliga återkoppling.

Det glädjer mig att höra att ni hade en fin vistelse och att ni uppskattade rummet, frukosten och vår service. Vidare ska jag följa upp dina kommentarer så att vi kan förbättra oss.

Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Familierommet hadde kun frysetørret kaffe (pulver kaffe) og vannkoker, så valgte å ta turen til lobbyen. De hadde ikke noe annen kaffe tilgjengelig, så ble vist til Lobby Bar eller vente til frokost dagen etter. Bestilte 2 kaffe i Lobby Bar, uten å se meny eller pris. Ble tilvist et bord for å vente. Fikk 2 kaffe i pappkrus med lokk. Pris kr. 96 NOK. Kom tilbake på rommet og fant i tillegg ut at koppene hva halvtomme. Kaffen i seg selv smakte helt greit og var tilberedt på automatisk maskin. Bestillingen tok litt ekstra tid, servitøren kunne vært hyggeligere og hun hadde problemer med betalingsterminalen. Hun dro ut strømmen ved et uhell, så måtte vente på en restart av terminalen.

Romtips: Helt sikkert mye billigere, bedre og større på gaten utenfor.
Takk, in9an

Kära in9an,

Tusen tack för din värdefulla tilbakemelding. Vi är ledsna för din upplevelse och har följt upp detta vidare. Vi hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka vid en senare anledning, för en bättre upplevelse.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og rent rom men ekstremt varmt, kjempe god seng og hyggelig personale. Litt skuffa over frokosten, veldig lite utvalg (mulig grunna covid). Hadde et fint opphold, men heis systemet var veldig tungvindt, ventet lenge på heisen spesielt fra frokosten!

Romtips: Genialt at man bare parkerer utenfor inngangen på hotellet også henter de bilen og kjører den i parkeringshuset på hotellet
Takk, siljemarieh2019

Kära siljemarieh2019,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Jag är glad att höra att du uppskattade rummet, sängen och vår personal. Vidare ska jag följa upp dina kommentarer så att vi kan förbättra oss.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen, för ett bättre intryck.

Anmeldt 13. juli 2021

Kjempe flott hotell med en unik atmosfære rett i Oslos hjerte. Synes det er kjempeflotte materialer og fin romfølelse. Man får en følelse av total luksus. Flott utsikt og deilig marmor badekar. Gode drinker og kort vei til alt i sentrum.

Takk, 27duxuy3y7

Kära 27duxuy3y7,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling! Det glädjer oss att du hade en fin vistelse och vi hoppas vi får välkomna dig tillbaka snart igen - För ännu en härlig upplevelse.