8 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Lol.travelUSD 190
Anmeldt 26. juli 2021

Stort fint rom super god seng flott bad fantastisk utsikt. Fikk sen utsjekking så vi kunne slappe av å nyte bassenget etter frokost. Frokosten var bra kunne vært super hvis melka var på dispenser og ikke på flaske hvor den fort blir lunken, egen kaffekanne på bordet var bra. Så oppsummert ett fabelaktig opphold på ett kjempe flott hotell. Vi kommer tilbake.

Takk, runesvendsen2021
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära runesvendsen2021,

Tusen tack för din trevliga återkoppling! Det glädjer mig att höra att ni hade en härlig och avslappnande vistelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna er snart igen!

Anmeldt 25. juli 2021

De hadde ingen info på deres nettside om at de holdt på med oppussing av baren 34th. På grunn av dette så hadde de stengt glassheisen og hvis man ville trene eller svømme så måtte man ned til resepsjonen for så å stø i kø for at de skal ordne en heis man kan ta for å komme seg til treningsrom/svømmebassenget. Rommet som vi bodde på hadde tegn til dårlig vedlikehold og det ble ikke fylt på med baderomsartikler under vårt 2 nettets opphold. Måtte også si i fra 2 ganger at de måtte ordne med ekstraseng siden det på rommet stod kun en dobbelseng og vi var 2 voksne + 1 barn. Det som derimot er possitivt med hotellet er at det ligger kort vei unna Oslo S og det var stille om nattaen.

Takk, Kjell76

Kära Kjell76,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Jag beklagar på det starkaste för att er vistelse inte stod till förväntningarna. Vi har följt upp det du beskriver så att vi kan förbättra oss.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka!

Anmeldt 25. juli 2021

Ønsker å merke at rengjøring av romme var alt for dårlig!
Ingen som støvsuget hos oss i løpet av hele uke. En dag var kun seng ryddet, men ikke tømmet søppel og påfyllt av kosmetikk. Kan beskrive mer om det trengs, men ser at det endre seg ikke i framtiden.
En dag resepsjøn notert at romme vårt var ikke ryddet da på dag nr 3 var det ryddet sikkelig, men etter det var alt som før.
Rengjøring vurdete jeg med 2,5 av 5.

Takk, aivano810790

Kära aivano810790,

Tusen tack för din viktiga återkoppling. Jag beklagar att dijn vistelse inte stod till förväntningarna. Vi har följt upp dina kommentarer för framtidig förbättring.

Vi hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 23. juli 2021

Ok opphold, noe slitt og en merkelig covid organisering i frokost salen. For mye åpent narko bruk utenfor inngangspartiet.

Behjelpelig ansatte men rommene var små og slet med ventilasjonen. Hotellet trenger en generell oppgradering, ikke verdt prisen

Takk, ajacob142723

Kära ajacob142723,

Tusen tack för din återkoppling. Vi beklagar att din vistelse inte stod till förväntningarna. Vi hoppas vi får möjligheten att rätta upp intrycket i framtiden.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Som en avslutning på norgesferien vår valgte vi et par netter på Plaza som vi har bodd på flere ganger. Sønnen vår hadde aldri vært der før så han gledet seg til basseng og frokost. Bassenget var dessverre stengt pga for mye klor, men vi fikk oss en dukkert før utsjekk. Fikk fint stort rom i 16.etasje med flott utsikt.
Litt dårlig vask av armaturet på badet, med tannkremrester fra forrige gjest på håndtaket på vasken. Kanskje ikke så bra nå i disse covid-tider.
Rommet var i varmeste laget. AC-anlegget bråkte mye uten at vi fikk kjølt ned rommet (28-29 grader ute), selv om vi satt AC på 13 grader.
Tv’n slo seg også av hele tiden. Kjedelig når man følger med på nyheter.
Men rommet alt i alt var deilig. Gode senger, flott utsikt, romslig bad med badekar, god frokost og god service. Vi kommer tilbake.

Romtips: Hvis man ønsker å bruke bassenget, er det lurt å ta kontakt med resepsjonen først.
Takk, 658kariannes

Kära 658kariannes,

Tusen tack för din trevliga återkoppling.

Det glädjer mig att höra att ni hade en fin vistelse och att ni uppskattade rummet, frukosten och vår service. Vidare ska jag följa upp dina kommentarer så att vi kan förbättra oss.

Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen!