9 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 193
Anmeldt 29. juli 2021

Hyggelig personale, fine rom. Helt ok frokost. Litt kronglete pg utdatert baderomsinnredning. Beliggenheten er sentral, men så som
så i og med en del lyssky virksomhet rett utenfor døren. Alt i alt en ok opplevelse.

Takk, elinolsen2020
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära elinolsen2020,

Tusen tack för att du delar din upplevelse med oss. Det gör mig glad att höra att du uppskattade vår personal och rum. Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig vid en senare anledning - För ett ännu bättre intryck!

Anmeldt 29. juli 2021

Dette var absolutt en inner Tier. som vanlig. Men litt ned pga denne resepsjonnisten. men pytt pytt alle kan ha en dårlig dag men to på rad? hehe Derfor setter jeg service litt ned. men til og med stuepiken I etasje 22, var virkelig ute på et beundringsverdig nivå hva service gjelder.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, awae149021

Kära awae149021,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling! Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse och att du fick god hjälp av vår kollega i housekeeping. Vidare sätter vi stor pris på din tilbakemelding så att vi kan förbättra oss.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 26. juli 2021

Hyggelig personale i resepsjonen. Ikke fullt så hyggelige i frokost avdelingen. Ble liggende plashansker ved søppelkasser på gulvet, de ble ikke plukket opp umiddelbart. Så fremstod som litt rotete, og som sagt personale var ikke av de hyggeligste der heller

Takk, U901MZkims

Kära U901MZkims,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Jag är glad att höra att du fick ett fint välkomnande i receptionen. Vidare beklagar jag för din upplevelse vid frukost. Vi har följt upp detta vidare.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 26. juli 2021

Stort fint rom super god seng flott bad fantastisk utsikt. Fikk sen utsjekking så vi kunne slappe av å nyte bassenget etter frokost. Frokosten var bra kunne vært super hvis melka var på dispenser og ikke på flaske hvor den fort blir lunken, egen kaffekanne på bordet var bra. Så oppsummert ett fabelaktig opphold på ett kjempe flott hotell. Vi kommer tilbake.

Takk, runesvendsen2021

Kära runesvendsen2021,

Tusen tack för din trevliga återkoppling! Det glädjer mig att höra att ni hade en härlig och avslappnande vistelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna er snart igen!

Anmeldt 25. juli 2021

De hadde ingen info på deres nettside om at de holdt på med oppussing av baren 34th. På grunn av dette så hadde de stengt glassheisen og hvis man ville trene eller svømme så måtte man ned til resepsjonen for så å stø i kø for at de skal ordne en heis man kan ta for å komme seg til treningsrom/svømmebassenget. Rommet som vi bodde på hadde tegn til dårlig vedlikehold og det ble ikke fylt på med baderomsartikler under vårt 2 nettets opphold. Måtte også si i fra 2 ganger at de måtte ordne med ekstraseng siden det på rommet stod kun en dobbelseng og vi var 2 voksne + 1 barn. Det som derimot er possitivt med hotellet er at det ligger kort vei unna Oslo S og det var stille om nattaen.

Takk, Kjell76

Kära Kjell76,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Jag beklagar på det starkaste för att er vistelse inte stod till förväntningarna. Vi har följt upp det du beskriver så att vi kan förbättra oss.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka!