11 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Lol.travelUSD 201
Anmeldt 3. august 2021

Barnevennlig, fantastisk service og et minneverdig opphold for min datter som fylte 7 år under oppholdet. Hun ble behandlet som en prinsesse og elsket å få bade i svømmebassenget. Komfortabelt rom med fantastisk utsikt!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, katjohnsen5
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära katjohnsen5,

Tusen tack för du delar din trevliga återkoppling med oss och andra resenärer! Det glädjer mig att höra att ni hade en fin vistelse och att det blev en minnesrik upplevelse för din dotter som fyllt år. Jag hoppas vi får möjligheten att ha er som våra gäster snart igen!

Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er oppusset og rommene er større enn det man kan forvente til denne normal-prisen. Nå hadde svømmebassenget og så åpnet og sammen med trimrommet var også dette pusset opp.
Frokosten foregikk i puljer og det var et godt utvalg.

Takk, alehn780201

Kära alehn780201,

Tusen tack för din fantastiska feedback! Jag är glad att höra att du hade en fin vistelse och uppskattade rummet, våra faciliteter och frukost. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen.

Anmeldt 1. august 2021

God frokost, nydelig utsikt. Det var synd vi ikke fikk vært i 34 etasje grunnet renovasjon. Litt skuffet over størrelsen på bassenget. Var misfornøyd med heis systemet. Vi måtte gå ned til lobbyen å be resepsjonen sende en heis til bassenget. Det sto at vi skulle gå ned til etasje 16, så videre til 32, det gikk ikke.

Ellers var hotellet helt fantastisk.

Takk, HFK97

Kära HFK97,

Tusen tack för din trevliga återkoppling gällande frukost och utsikten. Vidare vill vi beklaga att hissystemet och bassäng inte stod till förväntningarna.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Har hatt en weekend ved dette hotellet, et etterlengtet hotellopphold som dessverre ga en middels opplevelse. Når vi først kom ble vi tildelt et rom som ikke var ryddet og vasket etter gjester før oss, fikk tildelt et nytt rom ved en høyere etg og det var positivt. Bedre utsikt men dog tom minibar gjennom hele helgen. Vi hadde gledet oss til å ta et glass vin i skybaren men den var stengt. Videre hadde vi gledet oss til å nyte en god middag ved hotellets restaurant, denne var også stengt. Dette ble ikke informert om i forkant og det gjorde dessverre opplevelsen til en skuffelse. Betjening er imøtekommende og hotellfrokosten var bra. Fine rom.

Romtips: Bestill bord ved restauranter i Oslo i forkant, vi strevde med å finne et sted å spise middag
Takk, Journey57771056536

Kära Journey57771056536,

Tusen tack för din värdefulla återkoppling. Vi beklagar att er vistelse inte blev som förväntat. Vi ska följa upp dina kommentarer så att vi kan förbättra oss. Vidare är vi glada att höra att ni uppskattade vår personal, frukost och rummet.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er snart igen, så att vi kan rätta upp intrycket.

Anmeldt 29. juli 2021

Hyggelig personale, fine rom. Helt ok frokost. Litt kronglete pg utdatert baderomsinnredning. Beliggenheten er sentral, men så som
så i og med en del lyssky virksomhet rett utenfor døren. Alt i alt en ok opplevelse.

Takk, elinolsen2020

Kära elinolsen2020,

Tusen tack för att du delar din upplevelse med oss. Det gör mig glad att höra att du uppskattade vår personal och rum. Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig vid en senare anledning - För ett ännu bättre intryck!