12 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ZenHotels.comUSD 169
Anmeldt 8. august 2021

greit plass dette. for en storbyferie med familie så ligger den perfekt til. De hadde god frokost, men mangler lit grønnsaksvalg. Det er tredje gangen jeg bor på dette hoteller. ganske sikkert ikke mitt siste besøk.

Takk, tormodbr
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära tormodbr,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling. Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 6. august 2021

En hyggelig betjening tok imot oss ved innsjekk. Veldig hyggelig og blid. Fikk oppgradert rom uten å spørre om det.
Frokosten var god! Gode rutiner på hygiene med tanke på covid, og det ble ryddet og vasket godt under frokosten.

Eneste minuset var at bassenget var ganske lite hvis det var mange barn der og lekte, så det ble ikke så lett for oss å ta en svømmeøkt. Kanskje det kunne vært greit å sette en noen egne tider kun for voksne i bassenget.
Badstuen var deilig, og garderobene var ren og ordentlig.

Takk for et flott opphold! Kommer gjerne tilbake!

Takk, lisemor1

Kära lisemor1,

Tusen tack för din trevliga återkoppling! Jag är glad att höra att ni fick ett varmt välkomnande och att ni uppskattade det uppgraderade rummet. Också att frukosten var omtyckt. Vidare sätter jag pris på dina kommentarer och jag hoppas vi får glädjen att välkomna er snart igen!

Anmeldt 3. august 2021

Barnevennlig, fantastisk service og et minneverdig opphold for min datter som fylte 7 år under oppholdet. Hun ble behandlet som en prinsesse og elsket å få bade i svømmebassenget. Komfortabelt rom med fantastisk utsikt!

Takk, katjohnsen5

Kära katjohnsen5,

Tusen tack för du delar din trevliga återkoppling med oss och andra resenärer! Det glädjer mig att höra att ni hade en fin vistelse och att det blev en minnesrik upplevelse för din dotter som fyllt år. Jag hoppas vi får möjligheten att ha er som våra gäster snart igen!

Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er oppusset og rommene er større enn det man kan forvente til denne normal-prisen. Nå hadde svømmebassenget og så åpnet og sammen med trimrommet var også dette pusset opp.
Frokosten foregikk i puljer og det var et godt utvalg.

Takk, alehn780201

Kära alehn780201,

Tusen tack för din fantastiska feedback! Jag är glad att höra att du hade en fin vistelse och uppskattade rummet, våra faciliteter och frukost. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen.

Anmeldt 1. august 2021

God frokost, nydelig utsikt. Det var synd vi ikke fikk vært i 34 etasje grunnet renovasjon. Litt skuffet over størrelsen på bassenget. Var misfornøyd med heis systemet. Vi måtte gå ned til lobbyen å be resepsjonen sende en heis til bassenget. Det sto at vi skulle gå ned til etasje 16, så videre til 32, det gikk ikke.

Ellers var hotellet helt fantastisk.

Takk, HFK97

Kära HFK97,

Tusen tack för din trevliga återkoppling gällande frukost och utsikten. Vidare vill vi beklaga att hissystemet och bassäng inte stod till förväntningarna.

Vi hoppas vi får glädjen att välkomna er tillbaka snart igen!