Destinia.com
ZenHotels.comUSD 202
Anmeldt 14. august 2021

Vi trengte et sted å sove for natten pga brannalarm i leiligheten, fikk null tilbud og ble møtt kaldt i døren. Minimum effort, BLI IKKE HER. Avskyelig kundesørvice, er ikke å finne på dette hotellet. Unngå dem på det sterkeste.

Takk, IVictoriaD
Oslo Plaza, General Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Kjære IVictoriaD,

Jeg ser at det er flere ting som ikke sto til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste.

Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Oslo Plaza, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen.

Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss for fremtiden.

Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.

Med venlig hilsen,
Bora Nika
Service Manager

Anmeldt 13. august 2021

Takk for et fint opphold, god service, mat /frokost. Gleder meg å besøke hovedstaden igjen. Og håper at den utvendige heisen er oppe å gå igjen etter oppussing! Og at jeg får tid til en tur i bassenget som ikke ble denne gangen

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, viviandag75
Josefine Ringsby, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Kära viviandag75,

Tusen tack för din trevliga återkoppling!

Det gör mig gör glad att höra du hade en fin upplevelse här på Oslo Plaza. Vi glädjer oss till att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 10. august 2021

hotell som kan anbefales, veldig god frokost uten kø, meget bra beliggenhet med kort vei til det meste, ikke noe problem med parkering, anbefaler å oppgradere rommet til superior med utsikt, helt magisk

Takk, Stadsbygd

Kära Stadsbygd,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling. Det glädjer mig att höra at du uppskattade frukosten, vår plassering och utsikt. Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 8. august 2021

greit plass dette. for en storbyferie med familie så ligger den perfekt til. De hadde god frokost, men mangler lit grønnsaksvalg. Det er tredje gangen jeg bor på dette hoteller. ganske sikkert ikke mitt siste besøk.

Takk, tormodbr

Kära tormodbr,

Tusen tack för din fantastiska återkoppling. Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Anmeldt 6. august 2021

En hyggelig betjening tok imot oss ved innsjekk. Veldig hyggelig og blid. Fikk oppgradert rom uten å spørre om det.
Frokosten var god! Gode rutiner på hygiene med tanke på covid, og det ble ryddet og vasket godt under frokosten.

Eneste minuset var at bassenget var ganske lite hvis det var mange barn der og lekte, så det ble ikke så lett for oss å ta en svømmeøkt. Kanskje det kunne vært greit å sette en noen egne tider kun for voksne i bassenget.
Badstuen var deilig, og garderobene var ren og ordentlig.

Takk for et flott opphold! Kommer gjerne tilbake!

Takk, lisemor1

Kära lisemor1,

Tusen tack för din trevliga återkoppling! Jag är glad att höra att ni fick ett varmt välkomnande och att ni uppskattade det uppgraderade rummet. Också att frukosten var omtyckt. Vidare sätter jag pris på dina kommentarer och jag hoppas vi får glädjen att välkomna er snart igen!