5 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ZenHotels.comUSD 163
Anmeldt 20. september 2021

Veldig godt å være der, hjelpsomt team. Fornøyd med oppholdet mitt!
Sengen var altfor liten for et par. Var ingen komplementære produkter på rommet måtte ringe flere ganger for å ordne med ting. Håper det gjøres enkle forbedringer slik at det føles riktig å betale for oppholdet.

Takk, mina912021
Josefine Ringsby, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Kjære mina912021,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt.
Videre skal jeg følge opp dine kommentarer om sengene, samt at komplementære produkter ikke var på plass.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Guest relations manager

Anmeldt 13. september 2021

Kjempe fornøyd med oppholdet på Plaza. Vel verdt pengene! God frokost, bra rom og bassenget var digg. Anbefales på det varmeste! Alle ønsker vi hadde ble oppfylt og servicen var upåklagelig. Plaza ligger sentralt til, så det er kort vei til alt! Å kort vei til kollektivtransport.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne_Sofie_H84

Kjære Anne_Sofie_H84,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Jeg er glad for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Vi ser frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss!

Guest relations manager

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Flott hotell. Fikk tilbud om å bo på 17 etasje, og det takket vi så klart ja til, hem vil vel bo på bakkeplan når man først skal bo på Radisson. Koselig betjening, nydelig frokost der smittevern ble tatt på alvor.
Eneste jeg har å utsette på er rengjøringen på rommet, tror ikke det ble vasket på vårt rom da det var ganske mye støv på begge bord og over senga. Det var ikke noe som direkte plaget meg, men føler at det er verdt å nevne.
Men vi hadde et kjempe koselig opphold og kommer nok helt sikkert til å bo der igjen.

Takk, Lindarov

Kjære Lindarov,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss.
Videre vil jeg følge opp kommentaren din om renhold på rommet, dette er selvfølgelig ikke godt nok.

Vi ser frem til å ønske Dere hjertelig velkommen tilbake til oss.

Guest Relations Manager

Anmeldt 20. august 2021

Utrolig hjelpsomme og imøtekommende personale i resepsjonen. Vi ankom lenge før insjekk for å sette fra oss bagasje, men fikk byttet rom slik at vi fikk komme inn med en gang. I tillegg skulle vi dra sent etter 3 dagers opphold, og da fikk vi sen utsjekk til 6 om kvelden, så det var helt supert!

Ser frem til neste besøk!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, E9386BWanjal
Silje Garmanslund, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Kjære E9386BWanjal,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Vi er glad for å høre at personalet var hjelpsomme, imøtekommende og dere fikk anledning til sen utsjekk.

Vi ser fram mot å ønske dere velkommen til Oslo og Oslo Plaza ved neste anledning.

Med vennlig hilsen
Silje
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo

Anmeldt 14. august 2021

Vi trengte et sted å sove for natten pga brannalarm i leiligheten, fikk null tilbud og ble møtt kaldt i døren. Minimum effort, BLI IKKE HER. Avskyelig kundesørvice, er ikke å finne på dette hotellet. Unngå dem på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, IVictoriaD
Oslo Plaza, General Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Kjære IVictoriaD,

Jeg ser at det er flere ting som ikke sto til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste.

Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Oslo Plaza, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen.

Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss for fremtiden.

Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.

Med venlig hilsen,
Bora Nika