5 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 162
Expedia.comUSD 161
ZenHotels.comUSD 169
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotel. Lett å kjøre til, og enkel parkering. Pluss for lading av elbil/stasjons lader for Tesla. Herlig.
Positive og hjelpsomme resepsjonister - hyggelig.
Vi fikk joining rooms - som for oss funker helt perfekt med 2 ungdommer på tur. Godt utvalg til frokost.
Får minus denne gange for at restauranten i øverste etasje er stengt, og samme med Rolf top baren. Det var vi ikke informert om.
Kommer tilbake her.

Romtips: De har Tesla ladere i parkeringen. Bare spør betjeningen.
Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, urgent78
Oslo Plaza, General Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2021

Kjære urgent78,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Jeg er glad for å høre at Dere hadde et hyggelig opphold hos oss, og at Dere var fornøyd med frokost og rom.
Restaurant og bar i toppen var stengt grunnet renovering, men vi har nå åpnet opp igjen.

Jeg håper at vi får gleden av å ønske Dere velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Anders K.
Service Manager

Anmeldt 28. september 2021

Beliggenheten er sentral og det var enkelt å komme seg til og fra buss, trikk og tog. Bassenget var også perfekt når man er på reise med barn, da har man noe å gjøre på kveldstid når det ellers er litt skummelt å ferdes i Oslo på kveldstid.

Takk, janneguttorm
Josefine Ringsby, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Kjære janneguttorm,

Takk for din hyggelige tilbakemelding.

Jeg er glad for å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og ser frem til å ønske
dere velkommen tilbake.

Guest Relations Manager

Anmeldt 24. september 2021

Lite Handicapvennlig personale, diskriminering og feilbelastn. Av utgifter oppdaget i siste sekund. Frokost på hotellets regning, og rabatt grunnet rot i regnskap, diskriminering, og avdlag i pris refunderes.

Takk, ronjacooper

Kjære ronjacooper,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg vil beklage på det sterkeste at du føler deg diskriminert og at vi ikke har tatt vare på deg.
Dette tar vi selvfølgelig svært alvorlig, og vil følge opp dette internt.

Jeg er glad for at du har fått en kompensasjon og at du var fornøyd med løsningen.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Guest Relations Manager

Anmeldt 20. september 2021

Veldig godt å være der, hjelpsomt team. Fornøyd med oppholdet mitt!
Sengen var altfor liten for et par. Var ingen komplementære produkter på rommet måtte ringe flere ganger for å ordne med ting. Håper det gjøres enkle forbedringer slik at det føles riktig å betale for oppholdet.

Takk, mina912021

Kjære mina912021,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt.
Videre skal jeg følge opp dine kommentarer om sengene, samt at komplementære produkter ikke var på plass.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Guest relations manager

Anmeldt 13. september 2021

Kjempe fornøyd med oppholdet på Plaza. Vel verdt pengene! God frokost, bra rom og bassenget var digg. Anbefales på det varmeste! Alle ønsker vi hadde ble oppfylt og servicen var upåklagelig. Plaza ligger sentralt til, så det er kort vei til alt! Å kort vei til kollektivtransport.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne_Sofie_H84

Kjære Anne_Sofie_H84,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Jeg er glad for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Vi ser frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss!

Guest relations manager