Radissonhotels.com
    kr 1 927
0.6 km fra Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 31. august 2022

De ansatte var veldig hyggelige, men når det var et problem med rommet som jeg tenker virkelig ikke burde skjedd og som jeg vil tro ikke skjer så ofte så hadde jeg håpt på litt bedre service. De var veldig beklagelig og ordnet opp i det fort, men litt kjipt å få et nytt rom som var mindre og ikke hadde badekar sånn som det første. Har vært der en gang tidligere og da var det ingen problemer og et ganske fint opphold. Fikk litt avsmak denne gangen pga. hendelsen, men er garantert ikke noe som skjer så ofte og var sikkert bare noe misforståelser som gjorde at problemet oppsto.

Takk, fannyjuanna
Oslo Plaza, General Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2022

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Det var hyggelig å lese at de var så fornøyd med de ansatte og den servicen de gav. Jeg beklager for at de måtte bytte rom under oppholdet og jeg forstår at dette forstyrret oppholdet. Jeg ønsker å tilby dem en gratis oppgraderijg til et premium rom neste gang de booker med oss som en liten kompensasjon for det som gikk feil .Ta gjerne kontakt med meg på sharan.chahal@radissonblu.com før ankomst slik at jeg kan se at alt med oppholdet møter deres forventinger.
Vi ser frem til å ønske dem velkommen som våre gjester slik at vi kan vise hotellet fra en bedre side.

Anmeldt 29. august 2022

frokosten var bra med masse utvalg, tar altfor lang tid å sjekke inn, små rom, anbefalles ikke for barnefamilier, utvendig mange narkomane osv. dyr bar og dyr hotell, finnes mange andre hoteller som man for en bedre valuta og opplevelse for pengene enn Plaza. Anbefalles ikke.

Takk, alibK8770YD

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om ditt opphold hos oss. Det var hyggelig å lese at du var så fornøyd med frokosten. Jeg beklager for at de opplevde mye pågang ved innsjekk og at de ikke var komfortabel med omgivelsene utenfor hotellet. Vi setter pris på dine kommentarer og skal vurdere dem slik at vi kan forbedre oss i fremtiden.
Jeg håper du vil gi oss muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden.

Sevice Manager

Anmeldt 21. august 2022

Sentral beliggenhet, hyggelig og imøtekommende resepsjonsbetjening. Fikk sjekke inn før tiden
Ble anbefalt å bestille tidspunkt for frokost. Frokosten var variert og god.
Rommet var rent og ryddig
Totalt sett ett vellykket opphold

Takk, siglar2000
Oslo Plaza, General Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2022

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om ditt opphold hos oss. Det var hyggelig å lese at hotellets beliggenhet var til nytte for dem. og at de fikk mulighet til å sjekke inn tidligere. Vi takker for dine positive kommentarer om frokosten og renholdet på rommet. Vi ser frem til å ønske dem velkommen som vår gjest i fremtiden.

Anmeldt 18. august 2022 via mobile enheter

Kaotisk ankomst med bil, da det ikke var noen til å ta i mot Wallet parkering. Måtte stå 10-15 minutter i kø for å komme til resepsjonen for innsjekk og avlevering av nøkkel.
Hadde to rom der det ene var plassert ved siden av heis. Helt håpløst bad pga dette. Trangt og kummerlig.
Frokosten var også kaotisk pga stinn brakke så ble en litt stressende opplevelse.
Svømmmebassenget (lite) og treningsrom var ok, men trengs en skikkelig nedvask av selve bassenget. Minstemann koste seg uansett bare han får bade.

Romtips: Sørg for å ikke få rom som ligger vegg i vegg med heis
Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, torem491

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemedling om ditt opphold hos oss. Jeg ser at det er flere ting som ikke sto til dine forventninger, og dette beklager jeg på det sterkeste. Vi vil alltid at våre gjester skal ha den best mulige opplevelsen av Oslo Plaza, så jeg kan ikke annet enn å beklage for at vi feilet på dette denne gangen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss for fremtiden.

Mvh

Anmeldt 18. august 2022

Var veldig fornøyd med oppholdet. Det var bryllupsreise for mannen min og meg, så vi fikk oppgradert rom og oppholdet var fantastisk. God mat, hyggelig og fantastisk service. Kommer definitivt tilbake! Det koster kanskje litt mer enn de andre hotellene, men med den luksusen er det verdt det

Takk, FruAndersen94

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om ditt opphold. Det var hyggelig å lese at de hadde en fin bryllupsreise og at vi kunne skape minnerike opplevelser for dem. Vi setter pris på din positive kommentater om rommet, frokosten og den servicen de fikk fra våre ansattte.
Vi gleder oss til å ønske dem velkommen tilbake som våre gjester.