TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4 uker siden

Fantastisk hotell med perfekt beliggenhet. God service ved ankomst og likte godt skålene med smågodt og snacks som var satt frem til gjestene. Sengen og sengetøyet var helt nydelig, den beste jeg har opplevd. Satt stor pris på sen utsjekk uten ekstra kostnad. Kommer absolutt tilbake hit neste gang jeg skal til Oslo.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, tnyhus289356
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Anmeldt 4 uker siden

God frokost, men måtte stå i kø for å få plass ved et bord etter vi hadde hentet maten.
Rommet var ikke ryddet etter forrige som var det og det var søppel og sengene var ikke skiftet på. Vi måtte vente 15 minutter på utsiden av rommet på at det skulle bli ryddet. Vi skulle egentlig også ha badekar på rommet, men fikk ikke dette.

Takk, hherti660108

Kjære Gjest,

Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi beklager at vi ikke klarte å møte dine forventinger i forbindelse med ditt opphold hos oss. Jeg vil sørge for at dine tilbakemeldinger vil bli håndtert internt.

På vegne av hele personalet på Radisson Blu Scandinavia ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Rent og pent hotell, sentralt og med god frokost. Her var alt hva man kan ønske, fra stekt bacon, pølser, ferske biter av ananas og melon. Lite utvalg av gode, norske oster, bare vanlig kjedelige... Personalet er forekommende og hyggelige. Fantastisk utsikt fra baren i øverste etasje, grei utsikt fra rommet også.

Takk, norveigs

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 9. september 2019

Et rent og flott hotell med rolig atmosfære og hyggelig betjening. Badebasseng med badstu gir et positivt bidrag til oppholdet etter lange dager i med møter. Hotellet ligger sentralt, samtidig som det ligger litt for seg selv, med kort gangavstand til slottsparken, Karl Johan og Aker brygge.

Takk, sbm427
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kjære Gjest,

Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Anmeldt 7. september 2019

Flott hotell i umiddelbar nærhet til slottet i Oslo i et stille og rolig strøk. Ca. 15 minutter å gå til Oslo Sentralbanestasjon langs Karl Johan. Ikke noe problem å sove med vinduet åpent her. God service, god frokost, rent og pent på rommet.

Takk, Espen R
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Kjære Espen,