Gratis avbestilling frem til 21.05.21
SPAR USD 34
Expedia.comUSD 152
HurbUSD 183
Anmeldt 7. mars 2020

Hyggelig opphold, men vi oppdaget at det var ganske lytt, når paret på naborommet hadde sex..
Litt lite luftemuligheter - bare en liten luke i vinduet som kan åpnes.
Bra lokasjon, sentralt i Oslo, med gåavstand til alt!

Takk, Vedjy80
Radisson Blu S, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 4. mars 2020

Super betjening, serviceinnstilt og hyggelige! Fine rom og god beliggenhet. Baren på toppen er et fint sted å avslutte kvelden :) Frokosten er også veldig bra med godt utvalg og delikat oppdekking samt god plass i restauranten.

Takk, martinnorge
Radisson Blu S, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kjære Martin,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 2. mars 2020

Helt greit hotell, beliggenheten og utsikten fra rommet tilsier lavere pris. Sikkert bedre og lysere lenger oppe i huset enn i sjette etasje der vi bodde. Ellers godt renhold, og det er aller viktigst.

Takk, OlaugBratbak

Kjære Olaug,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 22. februar 2020

Bra lokasjon, god tilgjengelighet med flytog, trikk, drosje. Helt grei service under hotelloppholdet.
Dårlig kundeservice/ rutine for håndtering av av glemte gjenstander etter besøket. Kan bli bedre på kommunikasjon.

Takk, j0hanahlin
Andre F, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kjære j0hanahlin,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding. Det er utrolig leit å lese om din opplevelse ifbm glemte gjenstander. Vi tar din tilbakemelding svært seriøst, og vil dele denne med resten av teamet for å se hvordan vi kan bli enda bedre.

Jeg håper vi har gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Med Vennlig Hilsen
André Finstad
Rooms Division Manager

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med alle fasiliteter. Sentralt like ved slottet og kort gåavstand til severdigheter evt. kollektivtransport.
Frokosten var veldig bra, stort utvalg av det meste. Sengene var også gode.

Vi feiret bursdagen min i Summit bar, som ligger på toppen av hotellet med den beste utsikten. Fantastisk! Gode drinker, god service og herlig atmosfære. Anbefaler å reservere bord.
Eneste som er dumt er at det er hotellrom i samme etasjen som baren slik at det blei til tider høy lyd.

Kommer gjerne igjen

1  Takk, 193monikat
Andre F, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Kjære 193monikat,

Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding, og gratulerer med dagen som var.

Det er en sann glede å lese om din opplevelse hos oss, og jeg håper vi har gleden av å se deg på besøk snart igjen.

Ønsker deg en riktig god helg,

Med Vennlig Hilsen

André Finstad