4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 136
HurbUSD 158
Anmeldt 1. juli 2020

Jeg har bodd på en del forskjellige hotel i Oslo, og dette var en av de bedre, om ikke den beste opplevelsen. Veldig god service, fine rom og ikke minst AC som virker! Litt for myk seng etter min smak, men ikke noe stort problem. Ligger i gangavstand Karl Johan, Aker Brygge, Majorstua. Dette hotelet blir mitt førstevalg fremover.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, k12020
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Kjære Gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 7. mars 2020

Hyggelig opphold, men vi oppdaget at det var ganske lytt, når paret på naborommet hadde sex..
Litt lite luftemuligheter - bare en liten luke i vinduet som kan åpnes.
Bra lokasjon, sentralt i Oslo, med gåavstand til alt!

1  Takk, Vedjy80
Radisson Blu S, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 4. mars 2020

Super betjening, serviceinnstilt og hyggelige! Fine rom og god beliggenhet. Baren på toppen er et fint sted å avslutte kvelden :) Frokosten er også veldig bra med godt utvalg og delikat oppdekking samt god plass i restauranten.

1  Takk, martinnorge
Radisson Blu S, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kjære Martin,

Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 2. mars 2020

Helt greit hotell, beliggenheten og utsikten fra rommet tilsier lavere pris. Sikkert bedre og lysere lenger oppe i huset enn i sjette etasje der vi bodde. Ellers godt renhold, og det er aller viktigst.

1  Takk, OlaugBratbak

Kjære Olaug,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 22. februar 2020

Bra lokasjon, god tilgjengelighet med flytog, trikk, drosje. Helt grei service under hotelloppholdet.
Dårlig kundeservice/ rutine for håndtering av av glemte gjenstander etter besøket. Kan bli bedre på kommunikasjon.

1  Takk, j0hanahlin
Andre F, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kjære j0hanahlin,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding. Det er utrolig leit å lese om din opplevelse ifbm glemte gjenstander. Vi tar din tilbakemelding svært seriøst, og vil dele denne med resten av teamet for å se hvordan vi kan bli enda bedre.

Jeg håper vi har gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Med Vennlig Hilsen
André Finstad