3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
ZenHotels.comUSD 175
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Hotellrommet var fint med alt man trenger. Frokosten har uendelig utvalg med alt man frister på. Service var bra og vi har kost oss! Ta gjerne en titt opp på Summit så får man beste utsikt over Slottparken

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, 614sapira
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Kjære 614sapira,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.

Anmeldt 26. juli 2020

Rolig og stille hotell. God frokost som oppleves trygg i forhold til covid 19.Kort spasertur til Slottet og sentrum. Mange restauranter i nærheten. Flere parkeringshus rundt hotellet. Myke og gode senger.

1  Takk, thanse477909
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Kjære Thanse,

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde et ypperlig opphold.
Vi var fem personer som sitter igjen med et godt inntrykk.
Litt manglende tiltak i bassengområdet og dårlig utlufting i treningssal.
Savnet kun brødvarer til frokost av høyere kvalitet.

1  Takk, lbores918265

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 20. juli 2020

Meget bra hotell og stab, ligger sentralt i Oslo, ypperlig for shoppingturer. Meget ryddig og god frokostbuffet, desverre var ikke restauranten åpen, pga Covid19, men vi håper å kunne besøke den neste gang. Kommer definitivt til å bo her igjen

1  Takk, Jan F

Kjære Jan,

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodd her en rekke ganger, og gjevnt over vært fornøyd. Under innsjekk fikk vi beskjed om at restaurant og barer var stengt pga covid 19. Men baren var oppe fredag og lørdag. Ingen smitte da??. Minibaren var også tømt ble vi fortalt. Så vi ble tvunget til og forlate hotellet for litt kveldsmat og ett glass vin. I styrtregn!. Ser at corona er blitt en genial måte for hoteller og spare penger, men må jo være måte på.

1  Takk, GeirMP

Kjære Geir,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

Hele vår normal situasjon er endret på kun kort tid. Vi har har endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet og som du nevner grunnet Covid-19. Vi vet at de fleste hoteller har hatt kjempe utfordringer å tilpasse seg den nye hverdagen og det er løst på noe ulike vis da det ikke finnes noen mal på hvordan og ikke minst at alle hotell er ulike og har ulike utgangspunkt.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.