5 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i en uke i juli. Hotellet har restriksjoner på antallet de kan ta imot til frokosten og det er helt tydelig at det er for mange gjester. Ofte opplevde vi å stå i kø inn til frokosten i 15-20 minutter, noe som enkelt kunne vært unngått ved at man fikk valgt et eget tidspunkt per gjest. Vi endte ofte opp i et konferanserom med dårlige stoler og slitte pulter til å spise fra. Heisene fungerer dårlig og opplevde mange ganger at vi måtte skifte heis eller at vi var innom hver enkelt etasje på vei ned fra rommet. Utvalget til frokosten er OK, men ingenting grønt å velge mellom. Baren i toppen var stengt store deler av oppholdet. Oppsummert er det bare å styre unna og kommer aldri tilbake hit. Alle som jobbet der var hyggelige.

Romtips: Styr unna parkeringshuset til hotellet som er svindyrt
Takk, kevingO2959CB
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Keving,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Branndører låst fremfor heisene, som er en nødutgang, slik at kun heisene var nødutgang i et hus på 21 etasjer. Det skapte et ekstremt press på heisene.

Greit nok vasket, men lå søppel igjen fra forrige gjester. Elendig ventilasjon som gjorde rommet veldig tett, og unødvendig varmt når det er 30 grader ute.

Kaos i lobbyen til frokost, som lagde en lang tett kø for å komme inn til frokost. Endte med at vi dro uten frokosten.

Superior-rom er vel heller ikke helt superior. Jeg har bodd på hotellet tidligere på ‘vanlig’ rom, og det har vært større og bedre rom da!

Takk, audun2018

Kjære Audun,

Trappedørene i etasjene er stengt på vanlig basis, men i nødtilfeller der en alarm blir slått på vil dørene låses opp automatisk. Dørene er låst som vanlig standard ettersom vi ønsker å begrense trafikk til andre etasjer eller at ikke-boende har tilgang til etasjene. Nøkkelkortet ditt burde låse opp denne døren allikevel, dersom gjester ønsker å ta trappene ned, og jeg ønkser å forsikre deg om at vi følger opp dette og tester hva som har gått galt med aktiveringen av nøkkelen din.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bra opphold, veldig god service. Deilig frokost og greie rom. Veldig stor forskjell på etasjene så sørg for å skaffe noe litt høyere oppe. (6. og over)

Skal jeg pirke på noe så var ikke saunaen som beskrevet i funksjon og bassenget var litt halvveis. Skybar var vanskelig å komme seg inn på men veldig smooth plass.

Takk, mortenferk

Kjære Mortenferk,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

For et fantastisk opphold for oss voksne sammen med to jentunger i tidlig tenår! Vi har bodd på flere hotell i Stavanger, Kristiansand og Oslo på årets Norgesferie, og servicen til Radisson BLU Scandinavia er i en klasse for seg! Mange resepsjonister har noe å lære fra dette hotellet, spesielt når det gjelder å vise forståelse og ydmykhet når gjesten har noe å plukke på og vise at man virkelig ønsker at gjesten skal føle seg velkommen. Spesielt takk til Kaia! Kun Radisson Atlantic i Stavanger var i nærheten av servicenivået deres.
Det var en ekstra «høydare» med basseng, både for barna som ville bade og oss voksne som hadde fornøyde barn Vi vil lete etter hotell i Radisson BLU-kjeden i ettertid pga service på Scandinavia og Atlantic , og Radisson Svandinavia blir vårt «Oslo-hotell».

Takk, Gunntraveler

Kjære Gunntraveler,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 10. juli 2021

150cm bred seng, bør være 180cm. Ellers et fint hotell med profesjonelle og hyggelige ansatte. Variert og god frokost. Deilig med svømmebasseng, badstue og treningssenter. Fantastisk utsikt i 20. etg.

Takk, Andreas M

Kjære Andreas,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!