5 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Destinia.comUSD 198
Anmeldt 22. juli 2021

Rommene i juli er for varme, selv med åpent vindu var det for varmt. Lufting på rommene klarer ikke senke temperaturen på varme julidager tilstrekkelig. Fikk dog låne en bordvifte på natt to som hjalp noe. Dersom man ankommer frokosten etter kl 9 på morningen strekker køen seg fra frokostsalen og vel forbi lobbyen. Summit bar er også stengt i ukedagene ser det ut til. Utover det var oppholdet OK, gid beliggenhet, OK utvalg på frokosten og vennlig og behjelpelig personale.

Takk, glennrlie
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Glennrlie,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss. Når det gjelder ventilasjonssystemet så fungerer ikke dette som et Airconditionsystem. Ventilasjonssystemet er for luftsirkulasjon i rommene og andre områder, men ikke for kjøling. Det er dessverre ikke vanlig på hoteller her i landet med Aircondition.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kom ca kl.16 og mye kø ved innsjekking.
Resepsjonist var først ikke sikker på om rom var klart enda selv om det skulle være fra kl.15 i følge booking.
Han fant rom men viste seg at dette rommet ikke var ryddet og rengjort (kun fjernet sengetøy)
Vi skulle uansett ut og hadde ikke behov for bruke rommet så de skulle rengjøre før vi kom tilbake som de da hadde gjort.
Litt utfordrende med kø ved heis til tider.
Dette er vanskelig når få kan ta heis sammen så kan ikke klandre hotel for dette.
Vi gikk tidlig til frokost for unngå kø og det var lurt. Alt kl.08:30 startet det bli kø.
Har bodd her før men virker som de blitt litt rustne etter lav aktivitet gjennom pandemien. Klarer ikke helt henge med når trykket nå har økt

Takk, Frank_Solli

Kjære Frank,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 18. juli 2021

Fint hotell , veldig sentralt, flotte rom med mark terrasse.
Dyr bar, hotelloppholdet blei ikke fakturert etter avtalt pris, jeg er medlem men ble ikke behandlet slikt. Dobbel fakturert for bestilling i bar. Sak er ikke avsluttet per dags dato. Anbefaler ikke dette hotellet.

Takk, glennselsto

Kjære Glennselsto,

Anmeldt 17. juli 2021

Alt i alt ett veldig fint oppholdt på deres hotel, veldig flott utsikt med god plassering nær slottet og andre sentrale ting i Oslo. Frokosten var enestående bare heilt sjukt godt! Personalet var imøtekommende og vennlige, veldig service innstilte.. veldig bra!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, nsikve328691

Kjære nsikve,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i en uke i juli. Hotellet har restriksjoner på antallet de kan ta imot til frokosten og det er helt tydelig at det er for mange gjester. Ofte opplevde vi å stå i kø inn til frokosten i 15-20 minutter, noe som enkelt kunne vært unngått ved at man fikk valgt et eget tidspunkt per gjest. Vi endte ofte opp i et konferanserom med dårlige stoler og slitte pulter til å spise fra. Heisene fungerer dårlig og opplevde mange ganger at vi måtte skifte heis eller at vi var innom hver enkelt etasje på vei ned fra rommet. Utvalget til frokosten er OK, men ingenting grønt å velge mellom. Baren i toppen var stengt store deler av oppholdet. Oppsummert er det bare å styre unna og kommer aldri tilbake hit. Alle som jobbet der var hyggelige.

Romtips: Styr unna parkeringshuset til hotellet som er svindyrt
Takk, kevingO2959CB

Kjære Keving,