FindHotel
Destinia.comUSD 198
Anmeldt 24. juli 2021

Det lå kosebamse , øreplugger,armbånd , plastpose , plast deksel og papir kvitteringer. Det var masse støv og bøss oppe i kaffe brettet, det var også hår i dusjen noe som ikke er spesielt delikat. Jeg lot alt ligge der det lå og har tatt bilder av alt, men ville ikke lage noe sene ut av det i vestibylen.Jeg tar kontakt med dere. Hilsen Magne Nielsen

Takk, magnenielsen029
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Magnenielsen,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 23. juli 2021

Alt i alt et veldig fint opphold. Rent og ryddig, god mat og service. Det eneste som trekker litt ned var at vi sto veldig lenge i kø for å ta heis. Opp til en halvtime den ene gangen for å komme oss ned til frokosten. Så lenge en har strenge retningslinjer knyttet til corona, burde det vært mulig å benyttet seg av trappene. Kjente på noe utrygghet ifht dette da det til tider var vanskelig å komme seg mellom etasjene.

Takk, vf9ny7yxhv

Kjære Gjest,

Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 22. juli 2021

Rommene i juli er for varme, selv med åpent vindu var det for varmt. Lufting på rommene klarer ikke senke temperaturen på varme julidager tilstrekkelig. Fikk dog låne en bordvifte på natt to som hjalp noe. Dersom man ankommer frokosten etter kl 9 på morningen strekker køen seg fra frokostsalen og vel forbi lobbyen. Summit bar er også stengt i ukedagene ser det ut til. Utover det var oppholdet OK, gid beliggenhet, OK utvalg på frokosten og vennlig og behjelpelig personale.

Takk, glennrlie

Kjære Glennrlie,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss. Når det gjelder ventilasjonssystemet så fungerer ikke dette som et Airconditionsystem. Ventilasjonssystemet er for luftsirkulasjon i rommene og andre områder, men ikke for kjøling. Det er dessverre ikke vanlig på hoteller her i landet med Aircondition.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kom ca kl.16 og mye kø ved innsjekking.
Resepsjonist var først ikke sikker på om rom var klart enda selv om det skulle være fra kl.15 i følge booking.
Han fant rom men viste seg at dette rommet ikke var ryddet og rengjort (kun fjernet sengetøy)
Vi skulle uansett ut og hadde ikke behov for bruke rommet så de skulle rengjøre før vi kom tilbake som de da hadde gjort.
Litt utfordrende med kø ved heis til tider.
Dette er vanskelig når få kan ta heis sammen så kan ikke klandre hotel for dette.
Vi gikk tidlig til frokost for unngå kø og det var lurt. Alt kl.08:30 startet det bli kø.
Har bodd her før men virker som de blitt litt rustne etter lav aktivitet gjennom pandemien. Klarer ikke helt henge med når trykket nå har økt

Takk, Frank_Solli

Kjære Frank,

Anmeldt 18. juli 2021

Fint hotell , veldig sentralt, flotte rom med mark terrasse.
Dyr bar, hotelloppholdet blei ikke fakturert etter avtalt pris, jeg er medlem men ble ikke behandlet slikt. Dobbel fakturert for bestilling i bar. Sak er ikke avsluttet per dags dato. Anbefaler ikke dette hotellet.

Takk, glennselsto

Kjære Glennselsto,