9 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Destinia.comUSD 175
Anmeldt 26. juli 2021

Nydelig utsikt fra 15. etasje. Senga enda bedre.

Det var nesten tomt for toalettpapir da vi kom. I tillegg var bassenget stort sett fullt grunnet covid-restreksjoner (maks 10 stk). Litt støvete noen steder.

Takk, 5c0go3litd
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juli 2021

Fin beliggenhet, kort vei til sentrum og også Aker brygge. Hyggelig betjening, rent og pent og behagelige senger. Ubehagelig tran parkering, anbefales ikke med større bil, bruk Nordic parkering på andre siden av hotellet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, hanne643

Kjære Hanne,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 25. juli 2021

Var på ferie med familien og venner. Veldig fornøyd med hotellets beliggenhet, de ansatte var hyggelige og veldig serviceinnstilte. God frokost, savnet litt å få skikkelig kald melk fra dispenser, men ellers var frokostopplevelsen veldig bra.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hege1978

Kjære Hege,

Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 24. juli 2021

Det lå kosebamse , øreplugger,armbånd , plastpose , plast deksel og papir kvitteringer. Det var masse støv og bøss oppe i kaffe brettet, det var også hår i dusjen noe som ikke er spesielt delikat. Jeg lot alt ligge der det lå og har tatt bilder av alt, men ville ikke lage noe sene ut av det i vestibylen.Jeg tar kontakt med dere. Hilsen Magne Nielsen

Takk, magnenielsen029

Kjære Magnenielsen,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 23. juli 2021

Alt i alt et veldig fint opphold. Rent og ryddig, god mat og service. Det eneste som trekker litt ned var at vi sto veldig lenge i kø for å ta heis. Opp til en halvtime den ene gangen for å komme oss ned til frokosten. Så lenge en har strenge retningslinjer knyttet til corona, burde det vært mulig å benyttet seg av trappene. Kjente på noe utrygghet ifht dette da det til tider var vanskelig å komme seg mellom etasjene.

Takk, vf9ny7yxhv

Kjære Gjest,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!