FindHotel
Anmeldt 28. juli 2021

Sentralt beliggende og hyggelig personell, men rommene minnet mer om syden i julivarmen. Vi fikk flere bordvifter som hjalp noe. Likevel vanskelig å oppholde seg der. Rommet var dårlig rengjort med støv og rusk på kaffebrettet. Ikke fylt på med Instant coffee osv. Dårlig regjering ved sluk i dusj.

Ikke veldig tydelig at både baren og spisestedet er stengt i ukedagene. Denne infoen må man lete seg litt frem til. Dette handler om korona, men ved frokosten var det fullt av folk, det samme i bassenget nede. Ingen mulighet til å holde avstand dessverre. Det hadde vært tryggere å holde åpent en hotellbar med sitteplasser og bordbestilling.

Ikke verdt de nesten 3000 per natt for et familierom med stengte fasiliteter på hotellet dessverre.

Takk, carolinekS3520LN
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Caroline,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 28. juli 2021

Trikk rett utenfor som gikk dit vi trengte. Barn elsket bassenget i kjelleren. Litt dårlig utvalg på frokosten. Fant små glassbiter på gulvet etter innsjekk, noe som tydet på at de hadde litt for travelt når de vasket rommet.

Takk, 9otynlxbj9

Kjære Gjest,

Anmeldt 27. juli 2021

Halvtime kø for å sjekke inn, kø for å ta heis til rommet. (ikke mulig å ta trappene da døren er låst). Air condition virket ikke på rommet, veldig varmt på rommet, fikk noen viftet slik at det skulle være mulig å sove. Ikke spesielt rent på rommet, noe utslitt. Alt i alt et veldig dårlig hotell.

Takk, vtorstein

Kjære vtorstein,

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Når det gjelder ventilasjonssystemet så fungerer ikke dette som et Airconditionsystem. Ventilasjonssystemet er for luftsirkulasjon i rommene og andre områder, men ikke for kjøling. Det er dessverre ikke vanlig på hoteller her i landet med Aircondition.

Anmeldt 26. juli 2021

Nydelig utsikt fra 15. etasje. Senga enda bedre.

Det var nesten tomt for toalettpapir da vi kom. I tillegg var bassenget stort sett fullt grunnet covid-restreksjoner (maks 10 stk). Litt støvete noen steder.

Takk, 5c0go3litd

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juli 2021

Fin beliggenhet, kort vei til sentrum og også Aker brygge. Hyggelig betjening, rent og pent og behagelige senger. Ubehagelig tran parkering, anbefales ikke med større bil, bruk Nordic parkering på andre siden av hotellet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, hanne643

Kjære Hanne,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!