FindHotel
getaroom.comUSD 211
Anmeldt 5. august 2021

Alt er bra her, jeg anbefaler hotellet til alle. Frokosten er ypperlig og hotellets ansatte i alle avdelinger er veldig trivelige. Enkel tilgang til kollektivtransport (trikk) og beliggenheten er også veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, sasreiser
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 4. august 2021

Veldig kort vei til sentrum. Stilt og rolig område. Hyggelige ansatte og en god frokost. Litt dårlig på koronatiltak i matsalen pga mange personer som spiste frokost samtidig. Parkering i underetasjen. Tilgang til basseng

Takk, ToveBell

Kjære Tove,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 30. juli 2021

Radisson holder jevnt over bra standard. Rommet var rent og utsikten var upåklagelig. Vinduene så ikke ut til å ha vært vasket på en stund, så det trakk ned synsinntrykket noe. Fint bad. Frokosten var ikke mye å skryte av. Lite utvalg av pålegg og brødmaten føltes ikke hjemmebakt.

Takk, bjarte2021

Kjære Bjarte,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 28. juli 2021

Jeg reiste med min kjæreste på Norges feri og dette var det eneste hotellet med ledig rom, men vi ble begge svært positivt overrasket av kvaliteten på hotellet og dette gidde oss en fabelaktig opplevelse med storbyen

Takk, alfredgrindhaug

Kjære Alfred,

Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 28. juli 2021

Sentralt beliggende og hyggelig personell, men rommene minnet mer om syden i julivarmen. Vi fikk flere bordvifter som hjalp noe. Likevel vanskelig å oppholde seg der. Rommet var dårlig rengjort med støv og rusk på kaffebrettet. Ikke fylt på med Instant coffee osv. Dårlig regjering ved sluk i dusj.

Ikke veldig tydelig at både baren og spisestedet er stengt i ukedagene. Denne infoen må man lete seg litt frem til. Dette handler om korona, men ved frokosten var det fullt av folk, det samme i bassenget nede. Ingen mulighet til å holde avstand dessverre. Det hadde vært tryggere å holde åpent en hotellbar med sitteplasser og bordbestilling.

Ikke verdt de nesten 3000 per natt for et familierom med stengte fasiliteter på hotellet dessverre.

Takk, carolinekS3520LN

Kjære Caroline,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.