4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Destinia.comUSD 175
Anmeldt 9. august 2021

Vi hadde et generelt flott opphold her. Rent og ryddig på rommene, fine bad. Det eneste en kan utsette på er baren i øverste etasje. Vi fikk beskjed dagen før at vi på grunn av Covid-tiltak måtte komme før midnatt for å kunne slippe inn i tårnbaren. Vi kom kl.2330 men slapp ikke inn, til tross for at det var lite folk der inne. Vi ringte inn i baren og spurte bartenderen; Ble møtt i telefonen av en dritsur broiler av en svenske som ville ha seg frabedt at vi tok kontakt med ham. Ingen kjekk opplevelse

Takk, kvepsen
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Kvepsen,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 8. august 2021

Flott rom og utsikt i attende etasje. Fin og sentral beliggenhet. Gode senger, kjøleskap og bra TV. Bor gjerne her igjen. Rakk ikke teste bassenget.
Frokosten var helt grei, god kaffe. Brød og rundstykker kunne vært bedre.

Takk, BrynhildK

Kjære BrynhildK,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Første rom stinket røyk, rart ikke stuepikene hadde meldt ifra. Andre rom mye bedre men løse stikk utakk, gardiner som ikke var festet og støvete.
Hyggelig betjening ved innsjekk.
Frokost helt forferdelig, meget snålt tilbud og billigst kvalitet på alt av produkter (skinke, ost osv)
Sur personale som jobbet litt for mange på samme plass kanskje…

Romtips: Frokosten og dobbelsjekk rommet.
Takk, joakimk271

Kjære Joakim,,

Anmeldt 5. august 2021

Alt er bra her, jeg anbefaler hotellet til alle. Frokosten er ypperlig og hotellets ansatte i alle avdelinger er veldig trivelige. Enkel tilgang til kollektivtransport (trikk) og beliggenheten er også veldig bra.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, sasreiser

Kjære Gjest,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 4. august 2021

Veldig kort vei til sentrum. Stilt og rolig område. Hyggelige ansatte og en god frokost. Litt dårlig på koronatiltak i matsalen pga mange personer som spiste frokost samtidig. Parkering i underetasjen. Tilgang til basseng

Takk, ToveBell

Kjære Tove,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!