2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ZenHotels.comUSD 165
Anmeldt 10. august 2021

Fint og sentralt hotell- kjekt for barna med basseng. Nært Aker Brygge. Gode restauranterbi umiddelbar nærhet. Hotellets egen restaurant var ikke åpen en eneste dag av oppholdet vårt. Minus på renhold på rommet og at vi ikke fikk det vi ba om da vi klaget, men alt i alt en fin opplevelse. Hvis du er vàr for lyd om natta, så ta med sov i ro- vifta bråker en del, og umulig å sove uten full vifte pga varmt. Kun dobbeltdyne gjorde det enda varmere. Men vi hadde en fin opplevelse uansett.

Takk, huvx0l7yej
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Gjest,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Anmeldt 9. august 2021

Bodde en natt her tilknyttet ferie.
Ligger fint til i Oslo sentrum, hvor det er lite støy fra gatene rundt om.

Ble møtt av en svært imøtekommende resepsjonist som gjort et meget godt førsteinntrykk. Fikk god informasjon om hotellets fasiliteter. Lobbyen var lys, trivelig og oversiktlig. Fikk rom i 19. etasje med flott utsikt over byen.

Rommet var rent, ryddig og trivelig. Skulle gjerne sett at vegg til veggtepper var fjernet. Badet var fint, men litt i minste laget. Dusjveggene skulle vært løst på en annen møte da det både ble vann på toalettet og rundt om.

Frokosten var at det bedre slaget, med godt og variert utvalg. Selve frokostsalen var stor og trivelig med mye vinduer. Hadde nok sett at flere spritdispensere finnes hvor det er buffet løsning og ikke bare i inngangsområdet. Super service av personell som ryddet kontinuelig i salen!

Prøvde ikke bassening eller trening i kjelleren, men antar at dette var av de bedre slaget. Prøvde heller ikke restaurant eller baren i toppetasjen. Fantastisk utsikt her!

Hadde gjerne sett at det var flere parkeringsplasser i kjelleren, og at det hadde vært en løsning hvor det står at garasjen er full før du kjører inn. Veldig trangt når du må rygge ut, med flere biler som også kjører inn på bomtur bak deg. Ellers hadde det vært hyggelig om det finnes noen butikker eller likende i handlegate innendørs i kjelleren. En frisørsalong og en annen butikk var her, men ellers var det tomme lokaler.

Romtips: Be om rom høyt oppe og med utsikt over byen
1  Takk, jonasveiberg

Kjære Jonas,

Anmeldt 9. august 2021

Vi hadde et generelt flott opphold her. Rent og ryddig på rommene, fine bad. Det eneste en kan utsette på er baren i øverste etasje. Vi fikk beskjed dagen før at vi på grunn av Covid-tiltak måtte komme før midnatt for å kunne slippe inn i tårnbaren. Vi kom kl.2330 men slapp ikke inn, til tross for at det var lite folk der inne. Vi ringte inn i baren og spurte bartenderen; Ble møtt i telefonen av en dritsur broiler av en svenske som ville ha seg frabedt at vi tok kontakt med ham. Ingen kjekk opplevelse

Takk, kvepsen

Kjære Kvepsen,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 8. august 2021

Flott rom og utsikt i attende etasje. Fin og sentral beliggenhet. Gode senger, kjøleskap og bra TV. Bor gjerne her igjen. Rakk ikke teste bassenget.
Frokosten var helt grei, god kaffe. Brød og rundstykker kunne vært bedre.

Takk, BrynhildK

Kjære BrynhildK,

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Første rom stinket røyk, rart ikke stuepikene hadde meldt ifra. Andre rom mye bedre men løse stikk utakk, gardiner som ikke var festet og støvete.
Hyggelig betjening ved innsjekk.
Frokost helt forferdelig, meget snålt tilbud og billigst kvalitet på alt av produkter (skinke, ost osv)
Sur personale som jobbet litt for mange på samme plass kanskje…

Romtips: Frokosten og dobbelsjekk rommet.
Takk, joakimk271

Kjære Joakim,,