FindHotel
Radissonhotels.comUSD 169
Anmeldt 21. september 2021

Støvete rom, personalet kunne vært mer serviceminded. Rene fellesarealer, har fått mye bedre frokoster på andre hoteller. Flott utsikt, deilig seng å sove i. Sentralt mellom Oslo by og Hegdehaugsveien.

Takk, atolle874575
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Atolle,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Anmeldt 20. september 2021

Står nok noe tilbake til det Radisson Blu skal være. Fint rom, lite bad til hva jeg forventet ut fra er superior rom. Frokost var kanskje mest skuffende, helt på det jevne for hvilket som helst hotell i Norge. Fikk bra pris på oppholdet, sånn sett var det grei value for money.

Takk, kaiolavf

Kjære Kaiolavf,

Anmeldt 14. september 2021

Super plassering, god frokost og fantastisk bar. Trenger oppgradering av vedlikehold på endel rom samt at litt manglende serviceinnstilling denne gang. Ønsker ikke lest av resepsjon ved innsjekk. Utsjekk ekspress fungerer supert.

Takk, 526jonnys

Kjære Gjest,

Anmeldt 14. september 2021

Hadde sen ankomst grunnet annet arrangement, men ble hjertelig mottatt, og fikk all mulig støtte under oppholdet. Fint og rent rom, og jeg sov utmerket. Rommet var lyst og trivelig - jeg gleder meg til neste opphold

Takk, tornesjarle

Kjære Tornesjarle,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 6. september 2021

Jeg har bodd på ulike Radisson hotel i verden gjennom mange år. Dette er det dårligste jeg har erfart fra den kjeden. Frokosten var meget skuffende, ingen stekt egg, egerøre som er utblandet egg, som smagte kunstig og lite. De serverte bønner, bacon, osv, men ingen stekte egg. Spurte personalet om jeg kunne få det men det gikk ikke. Nesten ikke utvalg av pålegg; skinke. kalkunskinke og en type salami var det de klarte å tilby sine gjenster av kjøttpålegg. I gangene var det isbit maskiner, men de fungerte ikke. Ringte resepsjonen, men ingen tok telefonen. Ingen kaffe på rommet, spurte om påfyll, fikk 3 poser men ingen kopper å lage kaffe i. Det var også andre mangler sett i forhold til hva de opplyser på siden sin. Ikke et hotell vi kommer til å bo på iogjenn. Styr unna, det finnes langt bedre alternativer i Oslo sentrum.

Takk, HenrikH1215

Kjære Henrik,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.