Destinia.com
Agoda.comUSD 167
Anmeldt 24. september 2021

Totalt sett et fantastisk bra hotell. Herlige folk i resepsjon, alltid der for å hjelpe hvis de kan. Fikk oppgradert til rom med kjempefin balkong. Kom dårlig lukt fra sluk i vasken og var blomsterbedd på balkongen som så ut som sist ble luket for flere år siden. Tildels bagateller tross alt. Veldig fornøyd med SAS holberg. Vært her flere ganger før, kommer garantert tilbake mange ganger. Alltid fornøyd!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, hmorte79
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære Hmorte,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Anmeldt 22. september 2021

Seng: 9/10
Rom/fasiliteter: 7/10
Dusj: 1/10
Frokost: 8/10
Innsjekk: 3/10
Utsjekk: 10/10

Hadde en overnatting på dette hotellet, som har en helt fantastisk plassering midt i hjertet av Oslo. Var i det hele tatt gjennomsnittlig fornøyd med besøket, men angrer på å ha forsøkt å dusje, da vanntrykket var så dårlig at det var nærmest umulig å skylle av seg såpen.
Savnet også muligheten til å sette seg i hotellbaren, da alt var stengt.

Takk, Hrönn J

Kjære Hronn,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

Vi ser på all tilbakemelding som en mulighet for å kunne utvikle oss som servicetilbydere, samt produktene vi tilbyr på vårt hotell. Jeg er lei meg for at dine forventinger ikke ble møtt i møte med oss, og jeg beklager på det sterkeste alle ubeleiligheter dette medførte for deg. Jeg ønsker å forsikre deg om at vi allerede har diskutert hendelsen du beskriver internt med ledelsen slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden.

På vegne av hele teamet hos oss på Radisson Blu ønsker vi å be om unnskyldning for problemene du hadde med oppholdet på dette hotellet.

Anmeldt 21. september 2021

Støvete rom, personalet kunne vært mer serviceminded. Rene fellesarealer, har fått mye bedre frokoster på andre hoteller. Flott utsikt, deilig seng å sove i. Sentralt mellom Oslo by og Hegdehaugsveien.

Takk, atolle874575

Kjære Atolle,

Anmeldt 20. september 2021

Står nok noe tilbake til det Radisson Blu skal være. Fint rom, lite bad til hva jeg forventet ut fra er superior rom. Frokost var kanskje mest skuffende, helt på det jevne for hvilket som helst hotell i Norge. Fikk bra pris på oppholdet, sånn sett var det grei value for money.

Takk, kaiolavf

Kjære Kaiolavf,

Anmeldt 14. september 2021

Super plassering, god frokost og fantastisk bar. Trenger oppgradering av vedlikehold på endel rom samt at litt manglende serviceinnstilling denne gang. Ønsker ikke lest av resepsjon ved innsjekk. Utsjekk ekspress fungerer supert.

Takk, 526jonnys

Kjære Gjest,