7 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ZenHotels.comUSD 175
Anmeldt 27. mars 2022

Kunne gitt høyere karakter men et par dumme opplevelser trekker litt ned
Nattevakta ville ikke slippe inn gutta mine og hotellet vekte meg. I tillegg virket ikke nøkkelkortet mitt under oppholdet (heldigvis hadde vi to rom i link)

Uansett vi koste oss masse den korte tiden vi var der. Fantastisk utsikt og en spektakulær utsikt over byen. Rommene var rene og fine, og ansatte var veldig hyggelige.

Vi hadde hatt en tung kveld i Oslo dagen før så det var digg med et forfriskende bad i det fine bassenget før frokost og avreise på søndag
(ingen av oss var dessverre i form til en liten økt i trimrommet)

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, GisleLeonard
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2022

Kjære GisleLeonard,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, det er kun ved hjelp av gjestenes tilbakemeldinger vi kan arbeide for å stadig forbedre oss.
Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss.

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 23. mars 2022

• Rent og moderne businesshotell
• Hyggelig vertskap og god mottagelse
• Flott basseng og treningsrom
• God frokost med et variert utvalg
• Renholdere var hyggelig og nøye

• Lite informasjon om frokost og hotellets andre tilbud
• Enkelte i vertskapet kunne oppfattes som overlegen og/eller frekk
• Rommet var lite og uten utsikt
• Gulvteppet var litt flekkete

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, eirunl2022

Kjære eirun2022,

Vi håper du har en mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 13. mars 2022

Samlet vurdert så er dette er svært fint hotell med sentral beliggenhet uten å ligge midt i sentrum.
God service, flotte rom, god sikkerhet, treningsfasiliteter samt kjempegod frokost - alt i alt ett sted å anbefale om det er forretning eller fritid....:-)

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, gudbrand2022
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2022

Kjære Gudbrand,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 26. februar 2022 via mobile enheter

Selve opplevelsen var bra. Det var bra lyd på tven og jeg fikk til god søvn. Det som var litt negativt var innsjekkingen og selve hotellrommet. Ansatte hadde gitt oss beskjed om at det egentlig var 20års aldersgrense for å booke hotellen og ikke hadde gitt oss noen mail om at det ikke gikk. Det førte til at jeg fikk mye stress ved insjekkingen. Det sto ikke noen steder om at det var 20års aldersgrense og derfor trodde vi at det var 18års grense til å bestille hotellet. Vi hadde det perfekt helt til innsjekkingen. Ansatte hadde også «truet» oss indirekte om at vi kom til å bli direkte kastet ut om det var bråk eller mye tull, som om vi var barn. Det var litt irriterende men han lot oss komme inn på hotellet.

Selve rommet var ikke klart. Der virket som de ikke hadde gjort rommet klart til vi kom og dermed var det mye mugg på selve badet, lyset som hadde falt ved sengen og mye støv på bordene. Taket hadde mange merker, veggen hadde begynt å sprekke opp. Selve viewet og vinduet var nice og perfekt med fin utsikt men med alt det inne ga det oss relativt dårlig fordom mot et hotell som hadde 4 1/2 stjerne.

Dato for oppholdet: februar 2022
1  Takk, danielkimk
Anmeldt 23. februar 2022

Ypperlig plassering med tanke på resten av Oslo, i et rolig område med relativt liten trafikk. Vi fant 4 restauranter i umiddelbar nærhet av hotellet. Skybaren om kvelden er magisk med noe som må ha en av byens beste utsikt.

Dato for oppholdet: februar 2022
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, frankV4739IL
Radisson Blu Scandinavia, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

Kjære Frank,

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!