Anmeldt 30. oktober 2018

Servicen er meget bra. Rommet var rent og fint presonalet var meget hjelpsomme. Frokosten i Grand Cafe er utmerket. Både Grad Cafe og Palmen er utmerkede restauranter. Dette er et utmerket hotell. Vi anbefaler det på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, scandinaver
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære gjest

Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Grand Hotel Oslo.

Ønsker deg en riktig fin dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det er noe eget med Grand Hotel som gjør at vi svært ofte velger å komme tilbake. Baren serverer nydelige drinker, Palmen har fabelaktig Afternoon Thea, frokosten er uforglemmelig og rommene helt ok.
Atmosfæren, tradisjonen og roen vi får her er helt unik.
Vi har også ved flere anledninger fått oppgradert rom, det skjer ikke like ofte andre steder.

Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 595trudeb
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Trude

Ønsker deg en riktig fin dag, og vi gleder oss til neste gang.

Anmeldt 17. september 2018

Dette hotellet har litt atmosfære av gamle Oslo selv om rommene er flotte og moderne. hotellet er plassert midt på Karl Johan og sånn sett helt perfekt plassert når man skal på bytur. hotellet har også en flott terassebar i tilknytning som anbefales. god steming :-)

Romtips: rom med utsikt utover mot Karl Johan er flott
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, roars566
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Kjære Roar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Grand Hotel Oslo. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss! Vi er stolte over plasseringen i hjertet av Oslo, og glad for å høre at det blir satt pris på.
Ønsker deg en riktig fin dag.

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Veldig fine, romslige og rene rom. Hyggelig service fra alle vi har møtt. Nydelig frokost, og deilig med utsjekk kl 12.00. Beliggenheten er også veldig sentral, og fine spafasiliteter på hotellet. Alt i alt veldig, veldig bra

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Hannah3882
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Kjære Hannah

Ønsker deg en riktig fin dag.

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott hotell! Fine rom, deilig seng og ekstremt god frokost. Eneste som trekker ned er at det er veldig lytt mellom rommene der vi ble plassert denne gangen, men det har ikke vært noe problem. Flott skybar i tilknytning til hotellet.
Vi kommer helt sikkert tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, stokkks
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei stokkks,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding.

Med vennlig hilsen,

Ole K