kr 3 483
445Hellas
Kamari, Hellas
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Stina C, Public Relations ManagerGrand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. des. 2018
Kjære gjest

Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Grand Hotel Oslo.

kr 4 126
    kr 1 225
    kr 1 217
0.6 km fra Grand Hotel Oslo by Scandic
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 149
  • Tripadvisor
0.9 km fra Grand Hotel Oslo by Scandic
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi skulle på konsert og tenkte å unne oss litt luksus. Jeg kom tidlig til Oslo denne dagen og tok kontakt med hotellet for å høre om tidlig innsjekk var mulig. Jeg fikk beskjed om at det dessverre ikke gikk. Innsjekk er tidligst klokken 14.00 fikk jeg beskjed om. Klokken 14.00 var ennå ikke rommet klart så jeg gikk å spiste middag på byen. Etter middag gikk jeg tilbake til hotellet, klokken var blitt over godt over 15.00 før jeg kunne sjekke inn. Rommet var stort og pent dekorert. Sengene var gode å ligge i og rengjøringen var utmerket. Det som var den positive overraskelsen var kvaliteten på tøflene! Skulle ønske alle hotell hadde slike tøfler. Rommet virket noe slitt, og var nok klar for en oppussing. Støyisoleringen var veldig bra og vi hadde en fantastisk utsikt. Roomservice var OK, men det tok lenger tid en jeg er vant med fra andre hotell. Kanskje hadde de mye å gjøre. Det sto pelegrino vann på nattbordet og ved turn down service ble ytteligere en flaske tilbudt. Frokosten hadde et stort utvalg og maten virket som fersk. Det som trakk ned ved frokosten var servise fra betjeningen. Vi venter ennå på den kaffekannen vi skulle få til bordet :-). Det som var direkte dårlig med oppholdet var utsjekking. Når klokken nærmet seg 12.00 ringte jeg ned og spurte om vi få sen utsjekk med tanke på at vi fikk vårt rom så sent dagen før. Jeg fikk da beskjed om at det kunne jeg selvfølgelig få, kroner 200 vil bli lagt til romprisen for hver påbegynt time.
Grand opplevdes denne natten ikke noe bedre en andre hotell i nærheten. Den store forskjellen er at andre hotell koster bare 1/3 av prisen.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, mortenw259
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Morten

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding på oppholdet hos oss.
Vurderingen fra fra våre gjester er veldig viktig for oss, siden det gir oss muligheter til å forbedre oss ytterligere. Vi er veldig lei for å høre at oppholdet hos oss ikke helt levde opp til forventningene

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til Grand Hotel Oslo ved en fremtidig anledning, og å rette opp inntrykket.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Selv om enkelte rom er små i forhold til andre. Er det veldig hyggelig å bo der.
Rommet er rent og pent.
Det kan være noe dyrt å bi der, men med tanke på hvor sentralt det ligger er det ikke fullt så galt.
Frokosten er bare så bra og ikke minst til alle som jobber der. Fantastisk service

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 414kaib
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 30. oktober 2018

Servicen er meget bra. Rommet var rent og fint presonalet var meget hjelpsomme. Frokosten i Grand Cafe er utmerket. Både Grad Cafe og Palmen er utmerkede restauranter. Dette er et utmerket hotell. Vi anbefaler det på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, scandinaver
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære gjest

Ønsker deg en riktig fin dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det er noe eget med Grand Hotel som gjør at vi svært ofte velger å komme tilbake. Baren serverer nydelige drinker, Palmen har fabelaktig Afternoon Thea, frokosten er uforglemmelig og rommene helt ok.
Atmosfæren, tradisjonen og roen vi får her er helt unik.
Vi har også ved flere anledninger fått oppgradert rom, det skjer ikke like ofte andre steder.

Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 595trudeb
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Trude

Ønsker deg en riktig fin dag, og vi gleder oss til neste gang.

Anmeldt 17. september 2018

Dette hotellet har litt atmosfære av gamle Oslo selv om rommene er flotte og moderne. hotellet er plassert midt på Karl Johan og sånn sett helt perfekt plassert når man skal på bytur. hotellet har også en flott terassebar i tilknytning som anbefales. god steming :-)

Romtips: rom med utsikt utover mot Karl Johan er flott
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, roars566
Stina C, Public Relations Manager på Grand Hotel Oslo by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Kjære Roar

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Grand Hotel Oslo. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss! Vi er stolte over plasseringen i hjertet av Oslo, og glad for å høre at det blir satt pris på.