7 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
FindHotelUSD 223
Trip.comUSD 402
Anmeldt 26. juni 2020

Utslitte stoppmøbler med flekker på, i rommet som hadde ett ekkelt vegg-til-vegg-teppe til tross for at jeg har harde gulv som preferanse. Støvete overflater. En skitten kaffekopp ved vannkokere. Kun ett tannglass på badet, til tross for at vi var to gjester.
Slitte overflater, merker i dør på bad.
På spaet var det et flott oppvarmet basseng, men nedslitte hvilesenger.
Vi fikk ikke følelsen av at personalet var der for gjestene, unntatt for den unge kvinnelige servitøren i frokostmatsalen som var fantastisk, og kvinnen som sjekket oss ut, som var både rask og hyggelig. Den verste opplevelsen var at et personale låste seg inn i rommet om morgenen og spurte etter «Arild».
Dette duger ikke, bedre kan dere!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Homesweethome0
Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, det er slike konstruktive tilbakemeldinger som gir oss muligheten til å forbedre oss.
Jeg beklager for at oppholdet ditt ikke levde opp til dine forventninger og jeg håper vi får muligheten til å vise oss fra en bedre side ved en senere anledning.
Grand Hotel

Anmeldt 24. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
nmaikio, Front Office Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Anmeldt 2. februar 2020

Herlig opplevelse på Grand, man får den gode følelsen . Kjempestor «leilighet «fint spa , god frokost og verdens beste seng ❤️ Vi kosa oss masse masse ❤️❤️❤️
Vi kommer garantert tilbake !!!
Det var også veldig hyggelig betjening der

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Meseleri
nmaikio, Front Office Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei marrimoussaka,

Tusen takk, for en flott tilbakemelding! Vi på Grand jobber kontinuerlig for å gjøre våre gjester fornøyde, og det gleder oss at dere setter pris på det. Som en liten ekstrainformasjon, bruker vi Jensen Executive-senger, om et fremtidig kjøp ville friste. Vi gleder oss til å ønske der velkommen tilbake!

Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Hotellet er flott, selv om resepsjonsområdet er mer moderne enn den gamle stilen. Rommet var fint, badet litt for vanlig enn hva man forventer av et Grand hotel. Bra service, hyggelige ansatte. Room service menyen for frokost kunne vært litt større (ta en tur til Grand, Stockholm). Absolutt verdt ei natt eller to. Vi kommer sikkert tilbake

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 400metteg

Hei 400metteg,
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du var likte vårt lobbyområdet og værelse.
Vi på Grand ønsker alltid å forbedre oss, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger som kan være med på å heve vår standard. Tusen takk for det!
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Fint opphold på Grand. Hadde nok litt for store forventninger på forhånd.. Flotte omgivelser. Flinke smilende ansatte. God seng, deilig dobbeldyne. God frokost, mye å velge i. Men pannekakene var desv. ikke gode. Tørrre... Han som gikk rundt i frokostsalen å skjenket kaffe, og ryddet bordene var som en lydløs smilende ånd. Kjempeflink. Rommet vi hadde var rent og pent. Bare støv på "de vanlige plassene" (over senga på den lista) :) Utsikten er ikke noe å snakke om, men det var like greit. Lite støy om natten :)

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, solfrid2019
nmaikio, Front Office Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Kjære Solfrid,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding fra ditt opphold hos oss!

Pannekaker som er tørre og støv på «de vanlige plassene» beklager vi så mye. Dette er tatt opp med respektive avdelinger.

Håper vi ser deg snart igjen her på Grand Hotel Oslo.